Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvis det er slik at alle som ser tallkombinasjonen 13.13 tre ganger på rad er "guds utvalgte...", så må jo sannsynligheten for å få dette vidunderlige tegnet plutselig ha økt drastisk med innføringen av digitale klokker? Samt med en hel masse andre moderne oppfinnelser, da vi i stadig større grad kategoriserer ting etter tallkoder etterhvert som det blir flere og flere av oss og flere og flere ting å kategorisere.

Anonymous poster hash: 0e8b1...266

Det er ingen ting som sier at bare fordi vi nå har digitale klokker og andre digitale ting så er det flere og flere som har spesielle tilknyttninger. Folk fikk de samme beskjedene før, men da på andre måter. Enten ved f.eks dyrelyder, eller at de så bestemte dyr, eller bestemte naturfenomen. Folk får fortsatt beskjeder på de samme gamle måtene, men folk tenker ikke over/ fokuserer ikke på de symbolene på samme måte nå lengre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen ting som sier at bare fordi vi nå har digitale klokker og andre digitale ting så er det flere og flere som har spesielle tilknyttninger. Folk fikk de samme beskjedene før, men da på andre måter. Enten ved f.eks dyrelyder, eller at de så bestemte dyr, eller bestemte naturfenomen. Folk får fortsatt beskjeder på de samme gamle måtene, men folk tenker ikke over/ fokuserer ikke på de symbolene på samme måte nå lengre.

Men som brukeren spurte om, hvem er det som finner ut hva de nye beskjedene betyr? Hvordan fant han ut at 13:13 idag, betyr det samme som spurvekall gjorde i gamledager? (sånn for å gi et eksempel)

Skrevet

Men som brukeren spurte om, hvem er det som finner ut hva de nye beskjedene betyr? Hvordan fant han ut at 13:13 idag, betyr det samme som spurvekall gjorde i gamledager? (sånn for å gi et eksempel)

Tja, det finnes det vell to mulige svar på. Enten noen som har kontakt med den andre siden har fått beskjed om det. Eller at noen har bitt seg merke i de forskjellige tallene for så å funnet ut hva som har skjedd etterpå og funnet ett system i det?

Jeg er forresten helt enig med deg at tall gjerne heller betyr hva som kommer til å skje enn "du er guds utvalgte" :)

Jeg kan komme med ett eksempel: Jeg og en av mine nermeste venninner opplevde for noen år siden å bli "overfalt" av en spurveflokk. (Morsomt du brukte spurv som eksempel :fnise: ). De var virkelig intense. Vi gikk å fant ut hva spurv skulle bety, og det skulle bety kjærlighet. Vi var begge to single da, men vi begge to traff rett etterpå de mennene vi nå er sammen med. Kan selvfølgelig være totalt tilfeldig, men morsomt da! :laugh:

Skrevet

Det har vel ingenting å si hvor man befinner seg, poenget er at hver gang jeg ser på mobilen så vises det 12:12, 15:15, osv, og det sies at det har spirituell mening, og jeg prøver å finne ut hva det betyr fra noen som kan noe om det.

Anonymous poster hash: a973b...b01

Sies av hvem? En eller annen gjøk med "evner" og/eller "syn"?

Anonymous poster hash: a3f97...323

Gjest Wanderlust
Skrevet

Slike "tegn" tror jeg bare er ønsketenkning.

• Liker 1
Skrevet

Aaah nå skjønner jeg. Har aldri spilt noe særlig over nettet, men har sikkert fått med meg at tallene har betydning for noe.

1337 blir LEET, om man leser det som bokstaver, noe som er en "inntern" spøk for mennesker som spiller data og/eller henger mye på nettet.

Anonymous poster hash: fe50a...8cf

Skrevet

It`s a glitch in the Matrix. Usually means they`ve changed something.

• Liker 2
Skrevet

Det var slik jeg regnet med det kom til å bli, KGére som ikke har noe forhold til åndelighet må komme med ubrukelige kommentarer i forhold til spørsmålet mitt.

Jeg er ikke av den typen som leter etter tegn på noe som helst. Jeg pleier ikke nødvendigvis legge merke til spesielle ting, men husker jeg stusset over at jeg hele tiden ble "vist" slike tallkombinasjoner. Så var jeg raskt innom et program hvor det ble snakket om dette, men fikk ikke sett det og fikk dermed ikke med meg hva de mente det signaliserte. Derfor lurte jeg på om noen visste det, jeg lurte ikke på om det var tilfeldigheter eller ønsketenking rundt noe som helst.

Jeg kommer aldri til å fortstå hvorfor dere skeptikere gidder å henge i dette forumet for å spy ut skepsis, kan dere ikke heller lage dere en skeptiker tråd og spy ut der?

Skrevet

Det var slik jeg regnet med det kom til å bli, KGére som ikke har noe forhold til åndelighet må komme med ubrukelige kommentarer i forhold til spørsmålet mitt.

Jeg er ikke av den typen som leter etter tegn på noe som helst. Jeg pleier ikke nødvendigvis legge merke til spesielle ting, men husker jeg stusset over at jeg hele tiden ble "vist" slike tallkombinasjoner. Så var jeg raskt innom et program hvor det ble snakket om dette, men fikk ikke sett det og fikk dermed ikke med meg hva de mente det signaliserte. Derfor lurte jeg på om noen visste det, jeg lurte ikke på om det var tilfeldigheter eller ønsketenking rundt noe som helst.

Var det numerologi du tenkte på, eller? :) Hvis det er noe spesifikt du lurer på så kan jeg sikkert hjelpe deg å finne noen linker, eventuelt komme med noen sitater fra noen bøker her hvis jeg ikke finner det på nett :)

Skrevet

Dette betyr ingenting. Jeg er ikke skeptisk, det bare er slik. Skaff deg noen flere hobbyer så slipper du å undre på hvorfor klokka viser det den viser.

• Liker 1
Skrevet

Vis du kysser handa, så får du lykke i kjærlighet :D

Skrevet

Slike "tegn" tror jeg bare er ønsketenkning.

Hvor får du det fra? det er jo bevist at vis du kysser klokka og handa så får du lykke i kjærligheten

:fnise:

Skrevet

Jeg vet ikke om det var numerologi jeg tenkte på, jeg vet bare at jeg lurte på om noen hadde kjennskap til det. Åpenbart ikke, men likevel skal mange mene noe :rolleyes:

Skrevet

Jeg vet ikke om det var numerologi jeg tenkte på, jeg vet bare at jeg lurte på om noen hadde kjennskap til det. Åpenbart ikke, men likevel skal mange mene noe :rolleyes:

Så du det første svaret jeg skrev på den første siden? :) Jeg ser på ting litt anderledes enn skeptikerne her :) Er det betydningen av de forskjellige tallene du er interessert i, eller er det symboler generelt? :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer ikke nødvendigvis på hva tallene betyr, jeg lurer på hva som er symbolikken bak at slike tallkombinasjoner hele tiden viser seg for meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer ikke nødvendigvis på hva tallene betyr, jeg lurer på hva som er symbolikken bak at slike tallkombinasjoner hele tiden viser seg for meg.

Den er grei. Mener det står ganske greit forklart i den ene boken jeg har her. Gi meg bare noen sek. så skal du få sitat :)

Skrevet

Jeg finner en underlig åndelighet i tallene på en gammel videospiller etter et strømbrudd. Da blinker det 00:00! :overrasket:

• Liker 1
Skrevet

Jaja, og jeg opplever "alltid" at klokka er 13.37 når jeg ser etter... Det er naturligvis ikke fordi jeg faktisk ser oftere på klokka når den er 13.37, men fordi det ikke er noe spesielt med de andre klokkeslettene som gjør at jeg orker å huske dem utover den praktiske opplysningen rundt hva klokka faktisk er.

Alle ting forekommer med statistiske variasjoner, og hvis du først har sett på klokka tre ganger og opplevd at den var 12.12 og 13.13, så vil du være mer obs på det, og dermed huske enda bedre de gangene klokkeslettet stemmer med forventningene dine, samt at du kanskje vil se på klokka litt hyppigere rundt disse tidspunktene fordi du har forventninger. Det er ikke mer mystisk enn det. Selvoppfyllende profetier, og menneskets trang til å lete etter mønstre.

Anonymous poster hash: 0e8b1...266

13:37 indeed!!!!! Hva er det som er så spesielt med 13:37 egentlig? Virker som et helt tilfeldig tall men det viser seg OFTE :s

Skrevet

Hadde også en periode, eller 2 perioder i sommerferien at jeg våknet opp nøyaktig 13:33, TRE dager på rad. Så sluttet det av seg selv og senere hendte det nøyaktig samme, jeg våknet opp 13:33, 3 dager på rad. WTF?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...