AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 jaa, som overskriften sier. jeg har bestemt meg for å ikke spise godteri eller drikke brus i tre uker. vil veldig gjerne bli kvitt det lille ekstra fettet. men, jeg lurer på om jeg kommer til å se noe forskjell hvis jeg holder meg til dette i 3uker? trener også 2 ganger i uka, også litt styrke hjemme.... Anonymous poster hash: 1a3c9...51f 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Hvis du kutter ned på ditt totale kaloriinnhold, skal du gå ned i vekt - over tid. Du må nok holde på lenger enn tre uker dersom du ønsker varige og større resultater. Du vil kanskje miste litt vannvekt. Vær obs på å ikke erstatte godteri med andre matvarer. Lykke til! Hvis du er som meg, så får du etter en stund ikke noe lyst på søtt/brus lenger. Nå spiser jeg en liten sjokolade (troika, mandelstang eller lignende) på lørdager, ellers ikke noe søtt eller brus. Anonymous poster hash: 5d860...efd
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 Det kommer helt ann på det totale kostholdet. Umulig å svare på med så lite informasjon. 3 uker er heller ikke all verdens tid. Stabil og sunn vektnedgang tar tid. Anonymous poster hash: 80ba0...362
Gjest s@nd Skrevet 11. oktober 2013 #4 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg skal prøve i 4 uker! Skal spise litt druer når jeg får søtsug, og så føler jeg at et glass appelsinjuice hjelper litt på og Heller det enn en pose godteri lykke til! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå