Trollmor89 Skrevet 16. oktober 2013 #41 Skrevet 16. oktober 2013 Den funker på mitt hår ja ( mistet ikke glans eller fuktighet) synes jeg fikk faktisk mer glans i håret siden jeg begynte med den. Men så er det selvsagt også litt naivt å tro at håret vokset ut med 10 cm i måned Hvis man vil bruke den som vanlig shampoo og balsam så synes jeg den koster litt for mye og det finnes så mye billigere alternativer der ute som fungerer utmerket Jeg foreslår at TS får prøve den selv men da er det best å bruke den et par måneder.
Kira-delta Skrevet 16. oktober 2013 #42 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg lurer `paa hvordan den skal faa haaret til aa vokse fortere. Hva er ingrediensene? Og hvordan paavirker dem haarveksten isaafall? Dette lurer jeg på også, fant ingrediensene på denne siden (på ca midten av siden). Og det ser ut som det har mest med b-vitaminer og fettsyrer å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #43 Skrevet 16. oktober 2013 En ulempe med FAST er at får å få effekten de snakker om skal man massere balsamen ned i hodebunnen og la den virke et par minutter. Det gjør at mitt hår blir fett etter en dag. Man skal også vaske håret hver dag etter instruksjonene og det er forsåvidt greit det, men fryktelig upraktisk når man er på tur osv. Anonymous poster hash: 7a268...3f7
irislily Skrevet 16. oktober 2013 #44 Skrevet 16. oktober 2013 Det at "Så lenge produktet blir solgt på apoteket så er det bra" - er bare tull. Apoteker har så mange elendige produkter, "kvalitets sjekkene" må ha relativt lave kriterier. Har hørt både positivt og negativt om Fast, det beste er vel å prøve selv
Gjest BabyBlue Skrevet 18. oktober 2013 #45 Skrevet 18. oktober 2013 Brukte opp en flaske, oppdaget babyhår, men tror nok det for det meste var pga. pillene jeg gikk på. I tillegg inneholder det sulfater, så jeg holder meg langt unna uansett om det gjør noe for lengden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå