AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Noen som har vært på dansekurs og vet om det er en god måte å bli kjent med nye folk på? Anonymous poster hash: a4b83...b02
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Innbiller meg at det er mange kvinner og noen få spesielt interesserte menn, men mulig jeg tar feil.Anonymous poster hash: ec10e...c37
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #3 Skrevet 12. oktober 2013 Mange damer er det etter min erfaring, men det er stort sett oppegående folk, og absolutt en bra måte å bli kjent med folk på. Anonymous poster hash: 5ab74...dd4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #4 Skrevet 12. oktober 2013 Innbiller meg at det er mange kvinner og noen få spesielt interesserte menn, men mulig jeg tar feil.Anonymous poster hash: ec10e...c37 Det er jo litt forskjell på hva du melder deg på. Jeg danser selv swing i Bårdar Swing Club i Oslo, og der er det ca. 60/40 av henholdsvis kvinner og menn. Jeg har blitt kjent med mange folk av begge kjønn der. Nå er nybegynnerkursene godt i gang, men det starter nye nybegynnerkurs i januar. Anonymous poster hash: 20485...ed8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå