AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Fant ut at sambo hadde runket i sta. Spurte han med et smil om munnen om han hadde kost seg i morges, men nei, det hadde han IKKE! Fatter ikke hvorfor han skal lyve om det? Nektet som bare det. Er jo ikke noe galt i det. Hvis jeg koser meg, så pleier jeg å fortelle det eller sende han noen bilder... Det er ikke første gang jeg vet at han har kost seg, som jeg har spurt å han har nektet. Han vet at jeg ikke ser noe galt i det. Så jeg skjønner ikke hvorfor han lyver??? Anonymous poster hash: 6faea...e59 Anonymous poster hash: 6faea...e59
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Kan ikke han bare få kose seg i fred uten at du skal måtte spørre? Kanskje han blei flau fordi du rota i privatlivet hans. Snakk om å bagatellisere alt. Anonymous poster hash: e3e4b...939 7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 Kriiiiise.Anonymous poster hash: 6260f...c27
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #4 Skrevet 11. oktober 2013 Hadde også nektet hvis noen hadde blandet seg oppi mitt seksualliv. Selv om det er partner. Seriøst!? Må alt kommenteres?Anonymous poster hash: b4070...071 2
Gjest Wanderlust Skrevet 11. oktober 2013 #5 Skrevet 11. oktober 2013 La ham få ha noe for seg selv 4
Gjest Mupsi Skrevet 11. oktober 2013 #6 Skrevet 11. oktober 2013 Hva så om han har runket eller ikke?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #8 Skrevet 11. oktober 2013 I alle dager da, er det noen som burde være flau, er det du Anonymous poster hash: d9507...001
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #9 Skrevet 11. oktober 2013 Håper dette er en spøk.. Anonymous poster hash: a1b96...53b
Gjest LonelyAngel Skrevet 11. oktober 2013 #10 Skrevet 11. oktober 2013 Spør han rett ut hvorfor han lyver om det da?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #12 Skrevet 11. oktober 2013 Han har helt sikkert en dame på si. Sjekk mobilen og facebooken hans. Snoking er lov når man har mistanke og du vet han lyver om andre ting. Det er den eneste måten å få bevis på. Anonymous poster hash: 349db...b98 1
Miss moneypenny Skrevet 11. oktober 2013 #13 Skrevet 11. oktober 2013 Kan du ikke bare la han være i fred? Jeg har vært i forhold med samme mann i over 10 år, har til dags dato aldri spurt han om han har runka. Selvom vi er partnere har vi rett til privatliv.
Gjest Propelly Skrevet 11. oktober 2013 #14 Skrevet 11. oktober 2013 La han få vite at dette er naturlig, og at det er greit for deg. Da stopper han kanskje å lyve om det - og du slipper å irritere deg over at han lyver. ;-) 1
Mb26 Skrevet 11. oktober 2013 #15 Skrevet 11. oktober 2013 Altså det høres jo ut som om hun maser og spør han om han har runket hver eneste dag på måten dere svarte hun på. Slapp av hun lurer på om noen av dere har en anelse om hvorfor han ikke bare sier sannheten til henne når hun spør? Dere tar jo helt av hele gjengen her. Altså det kan være snakk om en engangshendelse at hun spurte han og dere begynner å bable om at hun må la han være i fred osv? Svar heller på spørsmålet hennes, skulle vel ikke tro at det var så vanskelig.. Jeg aner ikke hvorfor han ikke bare sier at han har gjort det, TS. Kanskje han liker og holde det for seg selv uansett ingen big deal. Om det plager deg veldig får du ta det opp med han
louise1 Skrevet 11. oktober 2013 #16 Skrevet 11. oktober 2013 Ååh herreguuud, slutt å næge så sykt! La han runke i fred stakkarsen.
Miss moneypenny Skrevet 12. oktober 2013 #18 Skrevet 12. oktober 2013 Altså det høres jo ut som om hun maser og spør han om han har runket hver eneste dag på måten dere svarte hun på. Slapp av hun lurer på om noen av dere har en anelse om hvorfor han ikke bare sier sannheten til henne når hun spør? Dere tar jo helt av hele gjengen her. Altså det kan være snakk om en engangshendelse at hun spurte han og dere begynner å bable om at hun må la han være i fred osv? Svar heller på spørsmålet hennes, skulle vel ikke tro at det var så vanskelig.. Jeg aner ikke hvorfor han ikke bare sier at han har gjort det, TS. Kanskje han liker og holde det for seg selv uansett ingen big deal. Om det plager deg veldig får du ta det opp med han "Det er ikke første gang jeg vet at han har kost seg, hvor jeg har spurt og han har nektet". Hun vet at han runker, hvorfor spørre? = mas.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #19 Skrevet 12. oktober 2013 Skjønner ærlig talt ikke hvorfor menn gidder å være sammen med kjerringer som maser og overanalyserer alt.Anonymous poster hash: 6260f...c27
Trapp Skrevet 12. oktober 2013 #20 Skrevet 12. oktober 2013 Skaff deg fuglekikkerutstyr og se om du klarer å ferske ham. Da vil han bli nødt til å tilstå at han har dradd seg i pissen, den runkende slasken. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå