AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Bare jeg som synes de så skikkelig skummle ut? Grøss http://www.dogbreedinfo.com/images25/AmericanPitBullTerrierPetersonShermanTankDangerzoneMckennaRedNoseBullyRedSplashKennelNOWFOKWIDIT2.jpg http://4.bp.blogspot.com/-WMC1LEvxcH4/UVPDXaLpwsI/AAAAAAAACLE/7uGke0gGccw/s400/American+Pitbull+Dog+2.jpg http://static.gotpetsonline.com/pictures-gallery/dog-pictures-breeders-puppies-rescue/american-pit-bull-terrier-pictures-breeders-puppies-rescue/pictures/american-pit-bull-terrier-0985.jpg http://images2.layoutsparks.com/1/187266/pitbull-prayer-dog.jpg Anonymous poster hash: 3e900...8d7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Enig. Ser ut som de er avlet frem i helvete. Anonymous poster hash: b8238...0f3 6
Gjest Fluttershy Skrevet 11. oktober 2013 #4 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg synes de er kjempe flotte. 4
Chiqette Skrevet 11. oktober 2013 #5 Skrevet 11. oktober 2013 Dette er bilder av Pitbull og american bully, og er irgunn veldig fredfulle hunder. American bully`en er derimot avlet ihjel i kroppen og sliter med mye sykdom. De ser nok litt mer "skumle" ut fordi de har kuperte ører.
Gjest Bud Skrevet 11. oktober 2013 #6 Skrevet 11. oktober 2013 Nå er jo bildene behandlet for å få frem det barske i dyrene da..
Gjest Sunshine23 Skrevet 11. oktober 2013 #7 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg synes også de så litt skummle ut . Jeg hadde blitt redd hvis jeg hadde møtt på en slik en alene i skogen eller noe. 3
SoftKitty Skrevet 11. oktober 2013 #8 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg synes ofte at hunder med kuperte ører kan få litt skumlere utseende. Men det som gjør disse bildene skumle er jo at øynene er så lyse? Det er jo ikke naturlig øyefarge på dem? 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #9 Skrevet 11. oktober 2013 Nei ikke veldig. det som skremmer meg er hunder som bjeffer som besatt uansett rase (haha uten om de mini duste hundene som folk har) Anonymous poster hash: 945ea...a9e 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #10 Skrevet 11. oktober 2013 Nå er jo bildene behandlet for å få frem det barske i dyrene da.. Ja? Er vel derfor de ser så skummle ut, men jeg ble iallefall skrem når jeg så de. Anonymous poster hash: 3e900...8d7
Gjest Ozelot Skrevet 11. oktober 2013 #11 Skrevet 11. oktober 2013 Og det at folk synes slike raser ser skumle ut, gjør at alt for mange av disse hundene havner i gale hender og blir omtalt negativt i media. Jo skumlere og farligere, jo bedre hos den tvilsomme eieren. Ingen "badass" går rundt med en puddel eller chihuahua. De er ikke skumle nok. 4
Gjest Hyssingen Skrevet 11. oktober 2013 #12 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg blir mere skremt av bakbeina til schæfere og snutene til mopser jeg.. 16
Tiak Skrevet 11. oktober 2013 #13 Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Jeg synes det er trist at folk dømmer hunder på bakgrunn av utseende. Og enda tristere er det at eierne/oppdretterne av disse hundene har valgt å amputere ørene på dem av rent estetiske årsaker. Plastiske operasjoner kan man utføre på seg selv, og la de stakkars hundene være. Endret 11. oktober 2013 av Tiak 11
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #14 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg blir mere skremt av bakbeina til schæfere og snutene til mopser jeg.. Enig. Jeg blir så irritert at jeg får høyt blodtrykk. Det er farlig det. Anonymous poster hash: 5640a...9ee 4
Omnivore Skrevet 11. oktober 2013 #15 Skrevet 11. oktober 2013 Åh den siste <3 Lekkerlekkerlekker! Det er de lyse øynene og de kuperte ørene som gjør med skeptisk hvis jeg hadde møtt dem ute. Ørene rett og slett fordi de fleste som kuperer ører på disse rasene VIL at hundene skal være skumle og da gjerne har "trent" dem til å være skumle og derfor er min "fordømming" av disse hundene at de er mindre menneskevennlige til det motsatte er bevist (men tvilen kommer dem til gode) Hadde alle disse hatt sine opprinnelige floppyører, fotografert fra en annen vinkel uten boleselene sine hadde de sett ut som små happy buller istedetfor "jeg skal spise deg". Hvis jeg tar bilder av min retriever i riktig vinkel, med riktig blikk og litt flashy seletøy så ser han også ut som en "hellhound" for å si det slik.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. oktober 2013 #16 Skrevet 11. oktober 2013 Synes ikke de ser ut som hunder i det hele tatt. Det er noe rart med dem jeg ikke liker 2
Gjest Wanderlust Skrevet 11. oktober 2013 #17 Skrevet 11. oktober 2013 Syns de var veldig pene. Jeg hadde nok blitt veldig redd om de hadde begynt å knurre, men oppfører de seg så hadde det gått helt fint. 2
Gjest Belle Gunnes Skrevet 11. oktober 2013 #18 Skrevet 11. oktober 2013 Personlig så er ikke dette min type hund. Men skumle synes jeg ikke de ser ut. De ser maltrakterte ut med kupperte ører og en litt vill avl på digre muskler. Amerikanere liker det ekstreme. De liker "muskler" og de har jo avlet frem hester blant annet, som også ser ut som muskelmonstre. I realiteten kan ikke disse hestene brukes til noe, fordi musklene er totalt ubrukelige. Lurer på om dette skjer med disse hundene også. At disse såkalte musklene bare skaper smerter for hunden, med muskelkramper ol. 2
MalloryK Skrevet 11. oktober 2013 #19 Skrevet 11. oktober 2013 Ikke en hund for meg, og jeg hadde gått en lang omvei med min hund hadde jeg truffet noe sånt ute
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #20 Skrevet 11. oktober 2013 Heldigvis er det forbudt å kuppere både hale og ører i Norge Anonymous poster hash: 57f92...3e0 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå