AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Det ble slutt med eksen for et par uker siden etter et langt forhold. Jeg var i videregående alder når vi ble sammen og er nå i starten av tjueåra. Og den følelsen jeg har nå er at jeg aldri kommer til å finne noen som vil elske meg. Vil jeg noengang finne meg en kjekk og snill mann igjen? Kommer jeg til å gifte meg og få barn? Jeg er nervøs for å ikke oppleve det. Nervøs for å være den som ender opp som 30 år og fortsatt barnløs... Jeg ser på meg selv om en gjennomsnittlig attraktiv jente. Jeg merker gutta snur seg etter meg på byen, ikke alle såklart, men noen. Jeg har flørtet med div menn og fått en del komplimenter. Jeg har fått høre at jeg virker som en fornuftig jente med bena plantet på jorda. Jeg har bein i nesa, men er samtidig snill og koselig. Jeg er gjennomsnittlig smart... jah, jeg bør ikke få så store problemer med å finne noen som kan like meg. Men det virker så fjernt å tenke på at jeg en gang kommer til å få meg en kjæreste igjen. En som vil si "elsker deg" til meg om kveldene eller når han drar på jobb. En som vil flytte sammen me meg og snakke med meg om framtida... men åh, som jeg lengter etter det! Jeg misunner alle som har en flott og snill kjæreste som dem alltid har ved sin side. Eksen min var en snill kjæreste, men vi passet ikke sammen på mange plan og bruddet ble vi enige om. Vi var veldig av og på, så jeg håper jo også at mitt neste forhold blir lettere og mer stabil. At neste kjæreste er lett å kommunisere med og til å stole på. Kommer det noengang til å skje meg? Det verste med å være singel er frykten for å forbli singel for alltid. Eller altfor lenge... To år som singel? Ah hørtes så kjedelig ut da! Anonymous poster hash: 7a45c...26e
Silvermist Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Det er veldig, veldig, veldig vanlig å føle at du aldri kommer til å treffe en ny. Men er du en normalt hyggelig og grei person, så gjør du det. Stol på meg, jeg snakker av erfaring For knapt et år siden var jeg akkurat der du er nå. Det ordner seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå