Gå til innhold

Hvordan tør du? (nettdating)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid lurt på hvordan folk tør å legge ut bilde av seg selv på datingnettsider, uten å være redd for å bli gjenkjent osv. Jeg for min del hadde ikke villet bli gjenkjent av feks i noen i familien, eller noen venner eller bekjente.. Synes dere ikke det er flaut?

Anonymous poster hash: cefb9...20e
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hvorfor det?

Njaa, jeg tror jeg hadde syntes det var litt flaut.. "Å, er du der du ja? Jeg så bilde av deg på den og den siden.."

Skrevet

Haha jeg husker da jeg var på sukker. Jeg fikk høy match både med bestekompisen min og en kollega. Sendte de en melding og vi bare lo av det. Hadde vært verre om det var en kunde eller venn av faren min eller noe sånt..

Anonymous poster hash: 28d51...f58
Skrevet

Haha jeg husker da jeg var på sukker. Jeg fikk høy match både med bestekompisen min og en kollega. Sendte de en melding og vi bare lo av det. Hadde vært verre om det var en kunde eller venn av faren min eller noe sånt..

Anonymous poster hash: 28d51...f58

Ja ikke sant! Tenk hvis du finner broren din der, eller faren din.. Jeg tør ikke å melde meg på noe nettdating.. TS

Skrevet

Njaa, jeg tror jeg hadde syntes det var litt flaut.. "Å, er du der du ja? Jeg så bilde av deg på den og den siden.."

Nesj. Tenkte det samme for ti år siden, men nå har det blitt så vanlig, så jeg ser vel ikke så stor forskjell på det og å gå på byen. Stort sett samme markedet.

• Liker 2
Skrevet

Om de gjenkjenner deg, så betyr det at de også er på nettdating sider. Så da gjør det ingenting.

• Liker 2
Skrevet

Hvergang jeg ser kjente fjes så blokkerer jeg de umiddelbart. og later som det aldri har skjedd. om de skulle se meg så får nå det så være. de er der selv. så om de har et problem med det så er det nettopp det. dems problem

Anonymous poster hash: 6717b...eb1
Skrevet

Nei. Vi er i 2013 vet du, nettdating er old news, det er sannsynligvis flere som har vært borti det enn ikke.

Eneste grunnen til at noen burde bli flaue over å bli gjenkjent er om de fyller profilen med usannheter. Så med mindre du skryter på deg heltestatus eller er redd for at noen skal avsløre ditt alter ego, så kjør på.

Anonymous poster hash: 2a84e...eaa
Skrevet

Første gang jeg registrerte meg på en nettdatinside syntes jeg det var skikkelig flaut og fortalte det ikke til min nærmeste venninne en gang. Nå kan jeg godt fortelle til kolleger på jobb at jeg skal på date og om jeg skulle bli sammen med noen derfra vil ikke deg være en hemmelighet.

Har sett kjente og da har jeg gjort som nevnt her: blokkert.

Anonymous poster hash: 5fd42...d99

Skrevet

:fnise: Jeg tror faktisk jeg ville vært redd for å bli gjenkjent. På den annen side så ville jeg ikke hatt noe problem med å si at: "I dag skal jeg møte en jeg traff på en datingside på nettet."

Merkelige greier. Tror muligens motviljen min bunner i at jeg ikke liker tanken på å ha bilde av meg liggende ute på nett i det hele tatt. Greit nok på Facebook, men ikke ellers.

Skrevet

Det er ikke flaut. Det eneste som vil skje i den tenkte situasjonen din er at du har et veldig morsomt samtaleemne. Dere kan jo snakke om hvor mange idiotiske meldinger dere får på nettdatingsider f.eks. Og hvor mange kjipe profiler som finnes der.

• Liker 1
Gjest winston
Skrevet

Jeg har alltid lurt på hvordan folk tør å legge ut bilde av seg selv på datingnettsider, uten å være redd for å bli gjenkjent osv. Jeg for min del hadde ikke villet bli gjenkjent av feks i noen i familien, eller noen venner eller bekjente.. Synes dere ikke det er flaut?

Du må jo ikke ha profilbilde. Jeg har kun hatt bilder i album, men det krever at man er mer aktiv og tar kontakt selv med de man er interessert i (noe som uansett er lurt å gjøre).

Skrevet

Ja, det er litt flaut. Sikkert på grunn av forestillinger om at det er så desperat. Samtidig innser jeg at jeg er en idiot som lar stoltheten komme i veien for å benytte seg av det fantastiske, Rema-1000-aktige kjøttmarkedet som nettet tross alt er.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er litt flaut. Sikkert på grunn av forestillinger om at det er så desperat. Samtidig innser jeg at jeg er en idiot som lar stoltheten komme i veien for å benytte seg av det fantastiske, Rema-1000-aktige kjøttmarkedet som nettet tross alt er.

Det er akkurat det jeg tenkte også! Det er jo mange forestillinger om at man er ganske desperat om man er på en datingnettside, og om man ikke klarer å finne seg noen på andre måter. Jeg skjønner jo selvfølgelig hvorfor folk melder seg på datingsider, det er jo vanskelig nok fra før av å møte kvinner/menn, og de man møter på byen kan man aldri forvente seg å innlede noe seriøst med. Fortsatt, så tør ikke jeg lage meg en profil på verken sukker eller match, nettopp fordi jeg er for redd for at min bror feks skal se det, eller mine venner. TS

Skrevet

Der røyk min anonymitet, men hadde vel igrunn ikke trengt å være anonym på denne ;)

• Liker 2
Skrevet

Det med desperasjon stemmer kanskje for noen, men sånn er det vel i den virkelige verden også. Jeg tror mange gjør som meg og har profil bare for å holde muligheten åpen.

Anonymous poster hash: 5fd42...d99

Skrevet

Det er akkurat det jeg tenkte også! Det er jo mange forestillinger om at man er ganske desperat om man er på en datingnettside, og om man ikke klarer å finne seg noen på andre måter. Jeg skjønner jo selvfølgelig hvorfor folk melder seg på datingsider, det er jo vanskelig nok fra før av å møte kvinner/menn, og de man møter på byen kan man aldri forvente seg å innlede noe seriøst med. Fortsatt, så tør ikke jeg lage meg en profil på verken sukker eller match, nettopp fordi jeg er for redd for at min bror feks skal se det, eller mine venner. TS

Hvis for eksempel din bror ser på datingside så er han jo der selv.

Jeg synest det er bedre å finne noen på nettet enn byen.

Jeg var ikke bekymret for å å være på sukker, jeg fikk en mann og datter:)

Anonymous poster hash: 9738b...78b

Skrevet

Dere som synes det er flaut å legge ut bilde på nettdatingsider. Er det da sånn at dere tenker nedsettende om dere skulle se bilde av noen dere kjenner på et av disse stedene? At de er desperate og håpløse?

Skrevet

Dere som synes det er flaut å legge ut bilde på nettdatingsider. Er det da sånn at dere tenker nedsettende om dere skulle se bilde av noen dere kjenner på et av disse stedene? At de er desperate og håpløse?

Nei, absolutt ikke! Jeg verken ser ned på folk eller dømmer, jeg bare lurer. Jeg synes de som tør å gjøre det er utrolig tøffe, og jeg skulle ønske jeg var like tøff :) Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg føler meg desperat når jeg gjør det (gjort det en gang i maks et par dager) før jeg ikke turte mer, en kompis av meg spurte hva jeg gjorde der, og så la jeg ned profilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...