gravid med nr 2 Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Hva liker dere best av brudekjoler, hvilken fasong er det du liker best?
gravid med nr 2 Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter #2 Skrevet 11. oktober 2013 Må få denne litt fram igjen
Gjest Ahs Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 Vel, jeg liker egentlig mer enkle kjoler -ikke blonder og helst ikke tyll. Rene kjoler, klassiske, smal siluett. Men har selv valgt en prinsessekjole med masse tyll.. endte opp med noe helt annet enn jeg i utgangspunktet trodde jeg likte. Så, spørsmålet er litt vanskelig å svare på. Synes også korte brudekjoler kan være fint (som slutter på leggen). Men det kommer altså helt an på person og setting:-) Mange kjoler kan se helt fantastisk flotte ut, men så ser de ikke så bra ut når man får de på. Og omvendt..
Marianne84 Skrevet 11. oktober 2013 #4 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg har valgt en A-formet kjole som får frem midjen min. Masse perler på overdelen og nederst på kjolen. Og ivory i farge...
MissEi Skrevet 12. oktober 2013 #5 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg skulle ha prinsessekjole, ville den skulle være svææær.. så bare feit ut i den så ble A form på meg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå