Flua Skrevet 1. mai 2004 #1 Del Skrevet 1. mai 2004 Tenkte å ha røde glasshjerter som bortkort når vi gifter oss i sommer, men jeg finner det ikke noen steder!! Jeg har lett på Panduro, Ciro, masse nettsteder, men nei! Jeg finner små som er ca 2 cm, men de er litt små når jeg skal skrive på de. Så tipset i en bordkort-bok, men det hjelper ikke når jeg ikke finner det!! -Noen forslag på hvor jeg kan lete?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 1. mai 2004 #2 Del Skrevet 1. mai 2004 Hmmm....hva med Kremmerhuset? Kanskje de kan ha noe sånt der...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 2. mai 2004 #3 Del Skrevet 2. mai 2004 de solgte røde hjerter på Notabene ved Valentines day, kanskkje du kunne tatt en telefon og hørt om de kanskje hadde noe igjen på bakrommet eller kanskje de kunne skaffet deg noen?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 2. mai 2004 #4 Del Skrevet 2. mai 2004 Mique pleier også å ha mye sånt krimskrams. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 2. mai 2004 #5 Del Skrevet 2. mai 2004 Åhlens hadde hvertfall slike, dette skulle du ha sikret deg rundt Valentines Day Flua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. mai 2004 #6 Del Skrevet 2. mai 2004 sett på sgs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #7 Del Skrevet 3. mai 2004 Liv!! : schank you!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 8. mai 2004 #8 Del Skrevet 8. mai 2004 Ting, Mique, Spisskammerset eller liknande.. kankje ein blomsterbutikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå