AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 El- og g-tester.. Akkurat bestilt fra Baby or not, er de bra eller? Forresten noen som har erfaring med de sensitive testene? Mener å huske at de ikke slo ut noe tidligere enn de vanlige testene sist jeg var gravid. Kjedelig å betale masse ekstra da..Anonymous poster hash: 7a33e...06c
Huttetugla Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg har bare positiv erfaring med billigstrimmlene. EL og G.testene. Har bestilt fra ebay, billige-tester.no, og billige-teste.dk (billigere på dk.)
Bestee Skrevet 12. oktober 2013 #3 Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Nå sist bestilte jeg sånne veldig sensitive tester fra ebay. Graviditetstestene skulle liksom ha en sensitivitet på 10 mlu. Tok sikkert 5 av disse testene 11 dpo, men de ble først svakt positive 15-20 min etter at de var tatt. Man skal jo lese av resultatet innen 10 min, så de var jo ikke gyldige. Brukte samme urin til en clearblue digital jeg hadde liggende, og den blinket positiv etter et par minutter. Clearblue-testene skal ha en sensitivitet på 20-25 mlu, så jeg vil vel ikke bruke de såkalte hypersensitive testene fra ebay igjen.. Har heller ikke veldig god erfaring med el-testene jeg fikk derifra. De var i hvert fall mye vanskeligere å fange opp eggløsning med enn noen andre merker jeg har prøvd. Dette har antakelig også med sensitiviteten å gjøre. De man får bestilt fra billige-tester.no/dk derimot har jeg bare postive erfaringer med. Har aldri testet positiv med graviditetstestene derifra (ikke falsk positiv heller), men er veldig fornøyd med el-testene! Endret 12. oktober 2013 av Bestee
bebis1 Skrevet 12. oktober 2013 #4 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg har alltid bestilt mine tester hos tostreker.no og er veldig fornøyd med de Rask leveringstid også Lå i postkassen bare to dager etter jeg bestilte
Juce Skrevet 24. oktober 2013 #5 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg har også brukt tostreker.no, og positiv test kom godt synlig og innenfor tidsintervallet, selv om jeg testet dagen før IKM. Dersom det blir aktuelt å kjøpe flere tester fra clearblue, kommer jeg til å bruke ebay.com eller feelunique.com, da de er vesentlig billigere enn apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå