AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Det er snart to mnd siden jeg ble singel etter fire og et halvt års lang forhold. Og det finner det veldig ensomt å sitte alene i stua på fredager... hadde det ikke vært for at det er party i morra, ville jeg kanskje sittet her og grini. HVORDAN kommer man seg gjennom alle fredagene framover? Har ikke så fryktelig mange venner her i byen heller, så ikke alltid jeg kan finne på noe. Anonymous poster hash: f2447...b7b
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Altså jeg hadde det også sånn da det ble slutt mellom meg og ex. Tenkte hva i all verden skal jeg ta meg til framover? Sakte men sikkert begynner jeg å slappe av igjen. Du gjør akkurat det du vil Nå syns jeg det er veldig deilig å slappe av med katt og en film på sofaen. Er alene i kveld fordi jeg vil. Er det ingen du kan invitere hjem til deg? Jeg savner å lage middag til noen så jeg inviterer gjerne venner på middag f.eks. Men jeg vet åssen du har det. Sakte men sikkert så blir du mer rolig og setter pris på å være alene tror jeg Anonymous poster hash: 1b909...0ae
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 Altså jeg hadde det også sånn da det ble slutt mellom meg og ex. Tenkte hva i all verden skal jeg ta meg til framover? Sakte men sikkert begynner jeg å slappe av igjen. Du gjør akkurat det du vil Nå syns jeg det er veldig deilig å slappe av med katt og en film på sofaen. Er alene i kveld fordi jeg vil. Er det ingen du kan invitere hjem til deg? Jeg savner å lage middag til noen så jeg inviterer gjerne venner på middag f.eks. Men jeg vet åssen du har det. Sakte men sikkert så blir du mer rolig og setter pris på å være alene tror jeg Anonymous poster hash: 1b909...0ae Jeg håper da det Men samtidig håper jeg det ikke tar så altfor lang tid før jeg har en evt ny kjæreste. Jeg er en kjærestejente, uten tvil! hehe. Men inntil da vil jeg jo kunne slappe av i helgene uten å grue meg til å være alene osv. Jeg har to venninner i byen her som jeg kan invitere på middag etc. Eller så har jeg to venner til i nabobyen (ca 20 minutters kjøring) som jeg også treffer en god del. Ellers bor resten av vennene mine flere timer unna, så er ikke bare bare. Anonymous poster hash: f2447...b7b
Gjest Summers Skrevet 11. oktober 2013 #4 Skrevet 11. oktober 2013 Nå synes ikke jeg det er så ille om man ikke har noe å gjøre på fredagskvelden om man har noe på lørdagen. Men få flere venner. Om du liker en aktivitet så meld deg inn. Liker du å danse så meld deg inn der, greit å dra på byen og lete etter venner av samme kjønn også.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #5 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg liker å være alene noen kvelder i uka. Så lenge jeg har noen sosiale aktiviteter utenom jobb i løpet av uka så er jeg fornøyd. I kveld har jeg laget og spist middag, sett på TV, ryddet litt papirer, vasket dusjen og nå surfer jeg på KG. Ellers leser jeg, ser filmer eller jobber med ting som må gjøres. Trener gjør jeg også, men ikke nødvendigvis fredag kveld. Jeg synes kveldene går fort. Når jeg har vært samboer så har jeg jo gjort mye av det samme, bare at da var vi to til å lage middag og stirre på TV og så var det noen å snakke med. Men heller alene enn sammen med noen jeg ikke trives skikkelig godt med.Anonymous poster hash: 553f0...6bc
Gjest energibånd Skrevet 11. oktober 2013 #7 Skrevet 11. oktober 2013 Forstår godt at det føles ensomt å plutselig skulle være alene for seg selv etter et langvarig forhold, men du venner deg til det etter en tid. Det er mye du kan finne på dersom du bruker fantasien! Du kan eksempelvis eksperimentere med eksotiske retter, ta en tur innom biblioteket for å låne spennende bøker, leie en film, finne på noe med venner\venninner, ta hjemmespa eller bare slappe av med noe varmt å drikke
Gjest energibånd Skrevet 11. oktober 2013 #8 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg liker å være alene noen kvelder i uka. Så lenge jeg har noen sosiale aktiviteter utenom jobb i løpet av uka så er jeg fornøyd. I kveld har jeg laget og spist middag, sett på TV, ryddet litt papirer, vasket dusjen og nå surfer jeg på KG. Ellers leser jeg, ser filmer eller jobber med ting som må gjøres. Trener gjør jeg også, men ikke nødvendigvis fredag kveld.Anonymous poster hash: 553f0...6bc Samme her også! Jeg er sammen med folk så og si hele tiden i ukedagene og jeg gleder meg alltid til helgene, for da kan jeg være litt alene, lese og bare kose meg hjemme! Begynner å føle meg litt gammel jeg
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #9 Skrevet 11. oktober 2013 Fredager er den letteste dagen for meg å være singel. Jeg er bare så sliten og på underskudd av søvn at jeg nyter stillheten og vissheten om at jeg kan legge meg når jeg vil og sove så lenge jeg vil på lørdag.Anonymous poster hash: 6a1fa...889
SmartA Skrevet 12. oktober 2013 #11 Skrevet 12. oktober 2013 Å være alene på fredager - FANTASTISK! Når kidsa mine er lagt, så henter jeg et glass rødvin, en skål med potetgull, legger meg på sofaen og nyyyyyter roen og stillheten. Vil jeg se på tv, så gjør jeg det. Vil jeg slå av tvn og lese en god bok? Ok, da gjør jeg det. Vil jeg høre på klassisk musikk? Greit, jeg bestemmer. Vil jeg ringe en venninne og slarve om alt og ingenting? My wish is my command. Og når jeg begynner å glippe med øynene (noe som senest skjer ca. ti minutter inne i "Skavlan"), så tasser jeg av sted og finner senga mi. Jeg er alltid dausliten på fredager, og synes at det er vidunderlig å kunne legge meg når jeg vil. Her er det ingen som forventer at jeg skal være selskapsdame. Lørdagskvelder, derimot, er ofte en litt annen historie. Noen ganger er det også helt supert og deilig og handler bare om avslapping. Men ofte kjenner jeg litt på et savn etter noen og noe. Skulle gjerne hatt en partner som jeg kunne pratet med, og ikke minst: Krabbet inn i armkroken til. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå