Gå til innhold

Hvor treffer man single menn i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne og jeg skal ut i Oslo neste helg og lurer på hvor det er best å treffe single menn! Ikke for one-night stand, men for å bli kjent :)

Anonymous poster hash: c7b02...5e8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overalt.

Du bestemmer selv om det blir ONS eller ikke.

Blir du med fyren hjem vil han sannsynligvis ha seg litt,men velger du å heller si til dem at de kan ta kontakt på tlf senere KAN det utvikle seg til noe mer, men ikke bli såret om noe mer betyr 1-2 dates,sex og aldri mer kontakt...;)

Skrevet

Overalt.

Du bestemmer selv om det blir ONS eller ikke.

Blir du med fyren hjem vil han sannsynligvis ha seg litt,men velger du å heller si til dem at de kan ta kontakt på tlf senere KAN det utvikle seg til noe mer, men ikke bli såret om noe mer betyr 1-2 dates,sex og aldri mer kontakt... ;)

Det er kanskje ikke byen som er det beste stedet for å treffe menn... På hvilke andre måter/steder kan man bli kjent med dem? Her i området hvor vi bor, er det ingen aktuelle dessverre :P

Anonymous poster hash: a84ca...ef2

Skrevet

Nettdating? Du finner mest sannsynlig noen ordentlige menn på sider som kristendate.no. De andre stedene er som virtuell ute på byen,spesielt hvis du chatter sent om kvelden.

Skrevet

Hva med konsert? Er alltid mange man kan snakke med på en konsert :) Også er det gøy!

Anonymous poster hash: 6f920...ce0
  • Liker 1
Skrevet (endret)

,

Endret av Martine-1337
Skrevet

Ei venninne og jeg skal ut i Oslo neste helg og lurer på hvor det er best å treffe single menn! Ikke for one-night stand, men for å bli kjent :)

Anonymous poster hash: c7b02...5e8

Furuset senter, nedgangen til t-banen!

Slik som de stirrer har de nok vært single en stund, (og burde kanskje forbli det en stund til) :wow:

• Liker 2
Skrevet

Furuset senter, nedgangen til t-banen!

Slik som de stirrer har de nok vært single en stund, (og burde kanskje forbli det en stund til) :wow:

Snakker du om muslimske menn som ser stygt på norske damer? Det opplevde hvertfall jeg på den t-banestasjonen. Var redd jeg skulle bli gang raped. Men, er mange år siden, er det fortsatt like ille?

T-banen anbefales forøvrig ikke som et sjekkested.

Skrevet

Snakker du om muslimske menn som ser stygt på norske damer?

Ja noe sånt!

Har ikke lov til å snakke om det, da blir jeg utvist fra skolen!

De ser ikke stygt på Norske damer, men på små jenter. Da har jeg sagt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...