Gå til innhold

Feil med smoking i bryllup kl.13.00 ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si jeg er litt forrvirra nå....Er det feil å ha smoking i bryllup før klokka 17.00? Har kjøpt smoking til guttongen, som forøvrig fikk han til å se enda mer ut som en prins! Betyr det at jeg ikke kan ha den på han når han skal være brudesvenn??? :o

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Må alt stemme med snobbete skikk og bruk?

Det er dere som bestemmer hva dere skal gå i, og ingen andre. Syns det blir for dumt at en skal velge bort noe, bare for at enkelte mener at det IKKE er rett å bruke før sånn og sånn.

La gutten se ut som en prins :wink:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Helt enig med Fella. Ser det bra ut, og dere liker det, så gjør det sånn. Toppen Bech kommer ikke, eller hva?

Skrevet
La gutten se ut som en prins :wink:

Jepp!! Du skulle sett han, stolt som en hane kom han skridene bortover stuegulvet med ringputen sirlig plassert på begge hendene...åååååh, han var praktfull!! :-D

Skrevet

Ingenting er feil eller riktig.

Det er DERES bryllup og DERE som bestemmer.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jepp!! Du skulle sett han, stolt som en hane kom han skridene bortover stuegulvet med ringputen sirlig plassert på begge hendene...åååååh, han var praktfull!! :-D

Det er det som teller. :wink:

Gjest Poirot
Skrevet

Tilogmed MIN svigermor godtar smoking i vårt bryllup, som er kl 15.30.

Skrevet

Hadde jeg digget smoking og ønsket det på min lille prins hadde jeg ikke brydd meg det minste om etiketten.

Men det er "feil" med smoking i kirken før klokken 17.00, slik det er feil av alle jenter som ikke er jomfru å gifte seg i hvit kjole.

Gjest Lille Solstråle
Skrevet
Hadde jeg digget smoking og ønsket det på min lille prins hadde jeg ikke brydd meg det minste om etiketten.  

Men det er "feil" med smoking i kirken før klokken 17.00, slik det er feil av alle jenter som ikke er jomfru å gifte seg i hvit kjole.

Når du sier hvit kjole, mener du kritthvit, eller er alt av offwhite og kremhvitt osv også "ulovlig"? Kan liksom ikke se for meg at alle følger den regelen :roll:

Skrevet
Kan liksom ikke se for meg at alle følger den regelen :roll:

Nei det var liksom poenget da.... :wink:

Skrevet

Tex har rett, hun. Er man ikke jomfru skal man strengt tatt ikke gifte seg i hvitt...

Men, som tidligere sagt, man må jo selvsagt selv bestemme hva man synes passer for en selv. Man gjør det man synes er fint, ferdig med det. Vi bor da vel i et fritt land, eller hva? :)

camie: La guttungen ha på seg smokingen, du, jeg unnder ham virkelig å føle seg som en prins på en slik dag!

221.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...