Kattefot Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg la inn et innlegg i en tråd som handler om å ønske seg kjæreste, der jeg da skrev at jeg var singel. Det første som skjer er at jeg får en melding fra en som har lest tråden og "så at jeg og var singel". Altså, er det ikke mer som skal til? Nå har jeg aldri prøvd nettdating og ikke har jeg planer om det heller. Likevel er det én ting å opprette en nettdatingprofil med bilder av seg selv og litt info, mot det å skrive "jeg er singel" i en tråd og så ende opp med flere tilbud av interesserte. Er folk så desperate? Er det alt folk ser etter? At en annen person er singel? Uansett, dette ble flere spørsmål i ett ser jeg, men det jeg egentlig lurer på er om dere bruker KG til å sjekke opp folk? Og hva gjør at du faktisk tar kontakt med en annen bruker? Tar du kontakt med de du synes skriver gode innlegg og virker som har like interesser som deg - og er du i så fall såpass mye tilstede på KG at du føler du har fått et ordentlig inntrykk av hvordan denne personen er? Eller holder det rett og slett at de skriver de er single i en eller annen tråd?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Uansett, dette ble flere spørsmål i ett ser jeg, men det jeg egentlig lurer på er om dere bruker KG til å sjekke opp folk? Nei, igrunn ikke. Men hvis man finner tonen med noen så er jo det selvfølgelig bare positivt. Og hva gjør at du faktisk tar kontakt med en annen bruker? Tja, det kan det være ulike grunner til. Kan f.eks være at de skriver noe interessant eller trenger hjelp til noe. Ellers så har det skjedd at jeg har tatt kontakt med noen på slump bare fordi jeg har kjedet meg litt en kveld. Synes nå det er artig å skrive med folk jeg da, men har forståelse for at ikke alle er like pratsomme. Anonymous poster hash: 425c6...56a 1
-Jiinxs- Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 Er det virkelig så sjokkerende, at du får melding av en komplett fremmed etter du skriver i en tråd at du ønsker deg en kjæreste?Uansett, dette ble flere spørsmål i ett ser jeg, men det jeg egentlig lurer på er om dere bruker KG til å sjekke opp folk?NeiOg hva gjør at du faktisk tar kontakt med en annen bruker? Tar du kontakt med de du synes skriver gode innlegg og virker som har like interesser som degNei, tar ikke kontakt, jenter er skumle :|
Gjest JegHeterIngenting Skrevet 11. oktober 2013 #5 Skrevet 11. oktober 2013 Lurer på hvor mange damer som har fått melding fra volvo22.. 9
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #6 Skrevet 11. oktober 2013 hvorfor forteller du at du er singel? som anonym kvinne på internett så får du lett oppmerksomhet. Mange menn tenker at hun kan være pulbar, selv om hun egentlig ikke ser ut, fordi det er så lite som skiller fine jenter og stygge i forhold til å leve innholdsrike og interessante liv. De fleste jenter lever kjedelige liv som singel og har selvbilde deretter, så menn trenger å tenke at kvinner over nett nødvendigvis trenger å være så uattraktive, slik som kvinner tenker om menn over nettet. Anonymous poster hash: b9b6a...95a
Singha Skrevet 11. oktober 2013 #7 Skrevet 11. oktober 2013 Blir bare sjekka opp her jeg. (De jeg eventuelt snakker med her er nok folk jeg føler jeg har noe mer til felles med enn at vi begge er single, ja...)
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #8 Skrevet 12. oktober 2013 Det er alltid noen som er desperate. Kanskje de fikk et bra inntrykk av deg? Jeg har fått flere PM'er fra jenter her inne og synes alltid det er koselig, men er litt tilbakeholden på grunn av dårlige erfaringer med en jente jeg fikk veldig god kontakt med tidligere her inne. Har også sendt noen få, men har i utgangspunktet ikke noen interesse av å møte noen her inne eller på nettdating forøvrig. Om du ikke liker å få PM, kan du bare slå av PM-funksjonen. Anonymous poster hash: 306b8...a1b
Kattefot Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter #9 Skrevet 13. oktober 2013 Er det virkelig så sjokkerende, at du får melding av en komplett fremmed etter du skriver i en tråd at du ønsker deg en kjæreste? Nei Nei, tar ikke kontakt, jenter er skumle Sjokkerende synes jeg da ikke det er, men synes det er rart. Grunnen til dette er at jeg trodde dette var et diskusjonsforum, og ikke et sted for nett-dating (er ikke veldig aktiv her inne). Her har jeg kanskje tatt feil, og det var grunnen til at jeg opprettet denne tråden; nettopp for å finne ut om forumet brukes til sjekking. Sånn sett er det med at jeg skrev hvilken tråd jeg skrev i mest brukt som et eksempel.
Alja Skrevet 13. oktober 2013 #10 Skrevet 13. oktober 2013 Hadde en liten avstandscrush på Mortemn før jeg fant ut at det var en dame og ikke en mann som het "Morten" 2
Kattefot Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter #11 Skrevet 13. oktober 2013 hvorfor forteller du at du er singel? som anonym kvinne på internett så får du lett oppmerksomhet. Mange menn tenker at hun kan være pulbar, selv om hun egentlig ikke ser ut, fordi det er så lite som skiller fine jenter og stygge i forhold til å leve innholdsrike og interessante liv. De fleste jenter lever kjedelige liv som singel og har selvbilde deretter, så menn trenger å tenke at kvinner over nett nødvendigvis trenger å være så uattraktive, slik som kvinner tenker om menn over nettet.Anonymous poster hash: b9b6a...95a Det jeg skrev i tråden var: "Bra det er flere av oss" og "Alle sier jo at det skjer når man slutter å tenke på det. Jeg kommer med andre ord aldri til å få meg kjæreste - tenker jo bare mer og mer på det jo lengre jeg er singel". Følte ikke at dette var et rop om oppmerksomhet eller grunnet en intens trang jeg selv har til å skrive at jeg er singel på nettet. Tråden var morsom og jeg følte for å legge igjen en kommentar. Av svarene jeg har fått i tråden ser det ikke ut til at folk flest bruker KG som et sted for å sjekke andre - så da er det nok bare tre av unntakene jeg har opplevd hittil. Synes bare at det var interessant å sjekke om forumet faktisk blir brukt til sjekking. Dersom det hadde blitt brukt til dette hadde det i så fall vært noe jeg ikke hadde fått med meg før, og hadde gjort at jeg fikk et annet inntrykk av forumet.
Pawn Hearts Skrevet 13. oktober 2013 #12 Skrevet 13. oktober 2013 Nei. KG er ikke noen typisk sjekkearena. Jeg er blitt kontaktet noen få ganger, og hver gang har det vært menn som ikke har hatt noen som helst intensjon om å sjekke meg opp. Jeg har selv tatt kontakt en eneste gang, med en kvinne som likte og fulgte en tråd jeg hadde opprettet. Da ville jeg ta kommunikasjonen mellom oss privat, men den hadde overhodet ingenting med sjekking å gjøre. Når det er sagt, har jeg registrert at brukere her inne har funnet hverandre. Det er bare naturlig og hyggelig, men som nevnt: I utgangspunktet er ikke KG et sjekkested, og det bør det heller ikke være.
Singha Skrevet 13. oktober 2013 #13 Skrevet 13. oktober 2013 Sjokkerende synes jeg da ikke det er, men synes det er rart. Grunnen til dette er at jeg trodde dette var et diskusjonsforum, og ikke et sted for nett-dating (er ikke veldig aktiv her inne). Her har jeg kanskje tatt feil, og det var grunnen til at jeg opprettet denne tråden; nettopp for å finne ut om forumet brukes til sjekking. Sånn sett er det med at jeg skrev hvilken tråd jeg skrev i mest brukt som et eksempel. Der det kommuniseres blir man kjent med andre. Sånn er det bare. Arbeidsplassen din er jo heller ikke i utgangspunktet et sjekkested, men veldig mange mennesker finner partnere nettopp gjennom arbeidet sitt. 1
Gjest badeand1 Skrevet 13. oktober 2013 #14 Skrevet 13. oktober 2013 Hadde en liten avstandscrush på Mortemn før jeg fant ut at det var en dame og ikke en mann som het "Morten" Nåmmin *blush*
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #15 Skrevet 13. oktober 2013 hvorfor forteller du at du er singel? som anonym kvinne på internett så får du lett oppmerksomhet.Anonymous poster hash: b9b6a...95a Duh. Skal liksom kvinner holde det hemmelig at de er single, for å unngå trakassering på nett? (Jeg har forøvrig skrevet i mange tråder at jeg har partner, men får fortsatt tilfeldige sjekkemeldinger i ny og ne.) Anonymous poster hash: d2f02...949
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå