AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Greide å miste et papir med hårfargesøl nedi vasken og det har ligget over natten. Har trukket godt inn i den hvite vaskeservanten og nå er jeg helst desperat! Prøvd med klorin og neglelakkfjerner. Hva gjør jeg nå? Er ganske krise, da leiligheten er leid og i tillegg er den splitter ny.............. Anonymous poster hash: fbbfc...dd3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 *bump*** Anonymous poster hash: fbbfc...dd3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #4 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg har hårfargefjerner som er helt super på hud, men vet ikke med vask i min vask får jeg alltid vasket det bort ved å gnukke litt. Vær forsiktig med skurekrem!Anonymous poster hash: f1f88...8ee
Schweppes Skrevet 11. oktober 2013 #5 Skrevet 11. oktober 2013 (endret) La klorinen ligge lenge. Jeg pleier å dynke dopapir/bomullsdott med klor og la den ligge å jobbe på flekken(e) i timesvis. Endret 11. oktober 2013 av Schweppes
Byggmester Bob Skrevet 11. oktober 2013 #6 Skrevet 11. oktober 2013 litt bakepulver med vann kanskje ?
fruBeist Skrevet 11. oktober 2013 #7 Skrevet 11. oktober 2013 Prøv desinfeksjonssprit. Eventuelt en blanding av sitronsaft og salt. Saltet skurer uten å ripe opp vasken, syren i sitronen løser opp.
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 11. oktober 2013 #8 Skrevet 11. oktober 2013 Har samme problem som deg! Uansett hvor forsiktig jeg er når jeg farger håret, ser jeg alltid en flekk eller to når jeg er ferdig:(
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #9 Skrevet 11. oktober 2013 Hårspray.Anonymous poster hash: 10f69...6e4
Orchideae Skrevet 11. oktober 2013 #11 Skrevet 11. oktober 2013 Her fikk jeg vekk en flekk ved å dynke en klut med ren klorin og la den ligge på lenge. Dette var ikke hårfarge da, men fikk den ikke bort med alt mulig annet rart..
fruBeist Skrevet 12. oktober 2013 #12 Skrevet 12. oktober 2013 Jif, og skuresvamp. Skuresvamp ødelegger emaljen på en porseleensvask.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #13 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg sølte hårfarge på kjøkkenflisene og fikk det bort med hårspray. Anonymous poster hash: 20305...82f
Tir@misu Skrevet 13. oktober 2013 #14 Skrevet 13. oktober 2013 Skuresvamp ødelegger emaljen på en porseleensvask. Det er kanskje bedre å gjøre det èn gang, enn å måtte leve med hårfarge på vasken.
fruBeist Skrevet 13. oktober 2013 #15 Skrevet 13. oktober 2013 Det er kanskje bedre å gjøre det èn gang, enn å måtte leve med hårfarge på vasken. ...eller bruke et slipemiddel som ikke ødelegger emaljen, som f.eks salt. Saltet er mykere enn emaljen og vil derfor ikke skade den. Får man først riper er det lettere å få flere flekker.
Tir@misu Skrevet 13. oktober 2013 #16 Skrevet 13. oktober 2013 ...eller bruke et slipemiddel som ikke ødelegger emaljen, som f.eks salt. Saltet er mykere enn emaljen og vil derfor ikke skade den. Får man først riper er det lettere å få flere flekker. Det har aldri fungert for min del, og jeg har aldri opplevd ødelagt emalje på vasken de få gangene jeg har brukt jif.
fruBeist Skrevet 13. oktober 2013 #17 Skrevet 13. oktober 2013 Det har aldri fungert for min del, og jeg har aldri opplevd ødelagt emalje på vasken de få gangene jeg har brukt jif. Nå var det ikke Jif jeg i utgangspunktet uttalte meg om, men skuresvamp.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #19 Skrevet 14. oktober 2013 Greide å miste et papir med hårfargesøl nedi vasken og det har ligget over natten. Har trukket godt inn i den hvite vaskeservanten og nå er jeg helst desperat! Prøvd med klorin og neglelakkfjerner. Hva gjør jeg nå? Er ganske krise, da leiligheten er leid og i tillegg er den splitter ny.............. Anonymous poster hash: fbbfc...dd3 Jeg har prøvd "alt", har hårfargen først satt seg, er den umulig å få bort, dessverre. Anonymous poster hash: ab7af...779
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå