AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Babyen min har ujevn panne, altså panna stikker mer ut på den ene siden enn på den andre når man ser ovenifra. Legen mente at mange babyer har ujevne hoder, men jeg trodde det var mer bak de ble skjeve da? Flere? Anonymous poster hash: 0eeb8...832
charactouy Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Jepp, skjevt i alle retninger her. Helt normalt.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 Jepp, skjevt i alle retninger her. Helt normalt. Hvor gammel er din? Glemte å spørre legen om når det begynner å jevne seg ut. Min en snart 8 mnd. Anonymous poster hash: 0eeb8...832
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #4 Skrevet 11. oktober 2013 Min var også skjev i panna, men det var fordi hun var skjev på den ene siden bak. Slik (ikke like ille, men bildet viser poenget): Men dette rettet seg veldig opp etterhvert som hun begynte å ligge mer på magen og siden (på gulvet og om natten). Det syns nok ikke noe særlig nå (2 år), kun fordi jeg vet om det at jeg fortsatt kan se det litt. Om du ikke allerede gjør det, så kan du passe på at baby ikke ligger bare på en side, evt snu baby over på den siden som ikke er skjev når h*n sover. Jeg støttet bare opp med en dyne i ryggen slik at min ikke kunne snu seg i søvne. Anonymous poster hash: b1788...ca9
charactouy Skrevet 11. oktober 2013 #5 Skrevet 11. oktober 2013 Snart 2.5, viser lite nå. Skjevhet som i bildet over, men ikke like mye. Ser det ikke under håret, men vet at noe er igjen i bakhodet ennå. Kjenner forresten litt av det på min egen knoll også Men det meste gjevner seg som sagt av seg selv.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #6 Skrevet 11. oktober 2013 Min har hode som en potet. Helt normalt. Anonymous poster hash: 78620...3f9
siebaeo Skrevet 11. oktober 2013 #7 Skrevet 11. oktober 2013 Det går an å gå til osteopat og få "justert" litt Hodeplatene og formen på hodet er ikke stivnet helt for å si det krøkkete, og det går seg normal til, men det går an å hjelpe litt til. Jeg tenker at jeg også hadde ønsket å sjekke nakke osv hvis hodeformen tilsa at babyen kanskje hadde ligget litt skeivt eller fått seg en trøkk i fødselen.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #8 Skrevet 11. oktober 2013 Godt å høre at det er ganske normalt! Bildet ligner på babyen min sin panne. Han har ikke skjevt bakhode, kun det at panna stikker med ut på den ene siden. Anonymous poster hash: 0eeb8...832
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå