waco Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Jeg klarte ikke å se hele filmen sammenhengende. Jeg måtte pause og jeg måtte spole over noen scener. Det ble altfor drøyt for meg. I en av filmens begynnende scener ser vi hvordan det ligger en rekke og rad med jabba-the-hut middelaldrende kvinner i førti til seksti årsalderen. I sanden er det et tau som skiller kvinnene og noen unge spreke trente negergutter på den andre siden. Å se dette behovet kvinner har etter få oppmerksomhet ga meg en slik vannvittig angst at jeg er helt forundret over kvinners manglende vilje til selvransakelser. Hva synes dere om filmen? Ble dere like forferdet som meg? Klarer dere heller ikke å se filmen sammenhengende? Den scenen hvor fire hvite middelaldere tjukke kvinner kjøper en spinkel bartender neger i gave i bursdag er kanskje filmen aller værste scene. Denne stakkars lille gutten hadde jo aldri strippet eller hatt sex med bestemødre sine så han var rimelig forfjamset da disse voldsomme kvinnene skulle konkurrere om hvem som skulle få ham til å få ereksjon. Selvsagt var det nesten umulig for denne negern å få ståpikk, ingen har sånn fantasievne at man kan hyptnotisere eller manipulere seg til å få bennern under sånne omgivelser. Den hånen disse eldre kvinnene ga gutten da han ikke fikk stå med en gang var en vondt å høre på. Frustrasjonene over å være et så lite attraktivt kvinnfolk at man ikke få sex selv for betaling gjør disse kvinnene til monstre. En helt forferdelig film som jeg anbefaler alle mennesker å se. Endret 11. oktober 2013 av waco
Gjest Malanthor Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Uhhhhhh. Vet ikke om jeg overlever den der altså.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 Åå jeg elsker den filmen! Jeg både lo og syntes den var trist. Hun må jo være nymfoman hun hovedpersonen.. snakk om å være horny! Også er det så latterlig at hun blir sint på han fyren når hun finner ut at han er gift. Halloooo, hvor dum går det an å bli??? Jeg var forøvrig i Cannes da denne hadde premiere på filmfestivalen så jeg så skuespillerne også. Syns de spiller bra! Anonymous poster hash: 58921...a6a
waco Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2013 Åå jeg elsker den filmen! Jeg både lo og syntes den var trist. Hun må jo være nymfoman hun hovedpersonen.. snakk om å være horny! Også er det så latterlig at hun blir sint på han fyren når hun finner ut at han er gift. Halloooo, hvor dum går det an å bli??? Jeg var forøvrig i Cannes da denne hadde premiere på filmfestivalen så jeg så skuespillerne også. Syns de spiller bra! Anonymous poster hash: 58921...a6a Jeg skjønner ikke at skuespillerne klarte å spille rollene sine. For en fornedrelse. Den scenen hvor de kvinnene knyter et rosa sløyfe rundt guttens penis før de skal få ham til å strippe forklarte meg hele verdens kvinnelyst på en gang. Skuespillet er skremmende realistisk noe som er meget ubehagelig på film.
waco Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2013 Uhhhhhh. Vet ikke om jeg overlever den der altså. Se den, og du kommer ikke til å bli deg sjøl igjen. =)
Binta Ba Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg har så lyst å se denne filmen. Sammen med gubben. Lol.
Gjest s@nd Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Tror ikke jeg vil se den, jeg... Høres ut som noen virkelig desperate og oppmerksomhetssyke kvinnfolk, det der. Gjør meg litt sint egentlig, av deres oppførsel. Hvis jeg tolker det du sier om filmen riktig, så klart. Endret 13. oktober 2013 av s@nd
waco Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter #8 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg har så lyst å se denne filmen. Sammen med gubben. Lol. Ja hehe. Tror dere ville ha likt filmen begge to, filmen er realistisk og viser den alminnelige likegyldighet menneske fra vesten har for afrikanere. For eksempel kan vestlige mennesker bo på fem stjernes hotell i afrika og samtidig påstå at de har "vært i afrika på sigthseeing".
waco Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter #9 Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Tror ikke jeg vil se den, jeg... Høres ut som noen virkelig desperate og oppmerksomhetssyke kvinnfolk, det der. Gjør meg litt sint egentlig, av deres oppførsel. Hvis jeg tolker det du sier om filmen riktig, så klart. Se traileren jeg la ut så ser du at filmen er realistisk. Det er det som gjør filmen så ubehagelig. Alle vet jo at mennesker fra vesten har den samme forakten mot afrikanere som man har til insekter, og afrikanere skjønner bare ikke hvorfor i helvete hvite folk har denne forakten? Hvorfor er det så lett å lure mennesker med løfte om kjærlighet? Ekte kjærlighet er vel å bo i en bambushytte i afrika uten penger og bare leve lykkelig på soloppganger, trommer og elskov? Endret 13. oktober 2013 av waco 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #10 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg skjønner ikke at skuespillerne klarte å spille rollene sine. For en fornedrelse. Den scenen hvor de kvinnene knyter et rosa sløyfe rundt guttens penis før de skal få ham til å strippe forklarte meg hele verdens kvinnelyst på en gang. Skuespillet er skremmende realistisk noe som er meget ubehagelig på film. Det med sløyfa var morsomt, da lo jeg Men enig i at det menneskesynet de damene har er ganske rasistisk. At de kan oppføre seg sånn. De var jo ganske gladtjukke og, for å si det mildt.. Anonymous poster hash: 58921...a6a
waco Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter #11 Skrevet 13. oktober 2013 Det med sløyfa var morsomt, da lo jeg Men enig i at det menneskesynet de damene har er ganske rasistisk. At de kan oppføre seg sånn. De var jo ganske gladtjukke og, for å si det mildt.. Anonymous poster hash: 58921...a6a Filmen tror jeg er veldig interessant for feminister, ottar og andre kvinnesakskvinner! Helt irrasjonelt å se vulgaritene i full blomst. Å kose seg i andre folks nød, det er en greie det også. Når tenningen og brunsten til disse gamle kommer av selve faktum at negergutten er kjøpt og betalt gjør det hele mer pirrende. Filmen er også et must for alle unge jenter og gutter. Ungdom har godt å se de voksnes oppførsel.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #12 Skrevet 13. oktober 2013 Fikk det for meg at det var dokumentar jeg. Men den er bare basert på faktiske hendelser? Anonymous poster hash: 742a3...8d3
waco Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #13 Skrevet 14. oktober 2013 Fikk det for meg at det var dokumentar jeg. Men den er bare basert på faktiske hendelser? Anonymous poster hash: 742a3...8d3 Ja det er en slags dokumentar. For eksempel de sorte guttene er jo strandbomser på ordentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå