AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 På Ebay selges det utrolig mange billige klær fra Kina. Jeg har aldri handlet klær fra Kina før. Bare lurer på åssen str er og kvaliteten på klærene? Antar at kansje str er litt små? Takker på forhånd.. Anonymous poster hash: 79b46...e3a
Elanore Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Klærne er SMÅ, men du kan få hjelp av skjemaene som gjerne ligger i beskrivelsen... Er ikke alltid de stemmer, da... Er du i tvil om størrelse; gå opp!
Gjest Sunshine23 Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 Klærne er veldig små ja. Jeg kjøpte en topp i M (bruker S til vanlig) men toppen var for trang og var heller som en XS.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #4 Skrevet 12. oktober 2013 Om du ikke er knøtteliten så ville jeg egentlig ikke anbefale å handle klær fra kina på Ebay.. Har selv prøvd å kjøpe et par-tre plagg.. Men en ting var jeg fornøyd med og det var en nude bluse med batwings.. Den var liksom ekstremt vid i armene og ganske oversized så det er jo en type overdel som vil passe de fleste med mindre man er ekstremt stor. Men du kan ikke vite om klærne vil passe ellers. modellene som brukes er jo kjempesmå! Men vil tro det er tryggere å bestille der du kan velge fra s-l, men ikke de som bare er onesize.. de er som oftest veldig små og de sier jo ofte dette i annonsen og. Men så kjøpte jeg en maxikjole, bruker vanligvis Medium og kjøpte large og den så grusom ut.. satt som et pølseskinn.. Bortsett fra det har jeg kjøpt en del sko fra kina.. veldig billige.. noen har faktisk holdt seg like lenge som sko fra skopunkten.. dvs 1-2 sesonger, men kjøpte feks et par "uggs" der hele sålen sprakk opp etter bare noen mnd mild bruk.. så der kan man være både heldig og uheldig.. Klærne er heller ikke de beste synes jeg.. blusen jeg kjøpte har ikke gått fra hverandre liksom men er noen sømmer som har gått opp her og der.. Men er jo selvfølgelig verdt et forsøk:) er fornøyd med blusen min og en del av skoene! Anonymous poster hash: d9dca...eef
Gjest Euforia Skrevet 12. oktober 2013 #5 Skrevet 12. oktober 2013 Ja, klærne er små. Jeg må ofte gå opp to størrelser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå