Gå til innhold

Foretrekker du ONS eller pulevenn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lå med en deilig gutt jeg møtte på nach for noen helger siden og sendte han en melding ala "hei, er hjemme alene i helgen. Kom en tur da vel :)" halvannen uke senere. Gutten stilte opp han (dette, runde to, skjedde sist helg), men han kom ganske fort og sa han skulle gjøre det bedre neste gang. Jeg ba han sende meg en melding. MEN jeg har ikke hørt noe i fra han! Hva gjør at en gutt som skjønner at det er free boothy å få, ikke gidder mer? Sexen var ingenting å klage på, da jeg sugde sa han til og med "dette har du gjort før" hvilket må være bra, og han kom som sagt veldig fort, begge gangene. Så jeg spør dere (gutter helst), ville dere helst fortsatt å lete etter ONS eller bli fast med en pulevenn? Innspill på hvorfor han ikke tar kontakt etter å ha ligget med meg to ganger, ønskes også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sikkert ikke noe med sexen å gjøre.

Kan hende det er fordi han ikke har noe følelsesmessig tilknytning til deg enda.

Skrevet

Men er jo det som er hele poenget med elsker/pulevenn-konseptet, at det ikke er følelser inn i bildet

Skrevet

Har dere snakket om at det er det dere skal være da?

Skrevet

Når det ikke er følelser inne i bildet, er det bedre med en ny kvinne enn samme på kvinne flere ganger. For gutter som har et visst drag på damer, blir pulevenner (som deg) en backup. En han tar kontakt med når han ikke kan få seg noen andre.

Skrevet

Ta tilbake kontrollen. Ikke la det være opp til han. "send meg melding" er ikke det heteste du kan si. Skriv til han, si at du liker sexen, og klagjør på en sexy og forførende måte at DU tekster HAN når det er tid for et nytt knull. A) du slipper å lure og gruble og b) han holdes spent fordi han kan forvente sex, men må gå å tenke på når det kan skje igjen. "Jeg har tenkt på et par stillinger vi kan prøve...vær klar om et par dager/ timer/neste gang jeg tekster..."

Anonymous poster hash: 544a0...528

Skrevet

Ta tilbake kontrollen. Ikke la det være opp til han. "send meg melding" er ikke det heteste du kan si. Skriv til han, si at du liker sexen, og klagjør på en sexy og forførende måte at DU tekster HAN når det er tid for et nytt knull. A) du slipper å lure og gruble og b) han holdes spent fordi han kan forvente sex, men må gå å tenke på når det kan skje igjen. "Jeg har tenkt på et par stillinger vi kan prøve...vær klar om et par dager/ timer/neste gang jeg tekster..."

Anonymous poster hash: 544a0...528

OMG! PUA-dame!!

Skrevet

Men hva er da poenget med en pulevenn? Og hvorfor giddet han å møte meg andre gangen i stedet for å finne en ny? Har vært FF med en fyr tidligere som så absolutt ikke slet med å få seg damer, men som foretrakk å ha en fast og sa han ikke ville ligge med "fler enn nødvendig"

Gjest Wanderlust
Skrevet (endret)

Men hva er da poenget med en pulevenn? Og hvorfor giddet han å møte meg andre gangen i stedet for å finne en ny? Har vært FF med en fyr tidligere som så absolutt ikke slet med å få seg damer, men som foretrakk å ha en fast og sa han ikke ville ligge med "fler enn nødvendig"

Skjønner hva du tenker. Hvorfor skal ikke en gutt være fristet av "lett" sex? Vel, tro det eller ei, ikke alle gutter er komfortable med å ha sex uten følelsesmessig tilknytning. Jeg ble regelrett kjeftet ned en gang fordi jeg ikke ville på date med en jeg hadde sex et par ganger med, fordi jeg hadde i følge han hadde vært player.

Så dette kan være en mulig forklaring. Kanskje er dette relativt nytt for gutten og han er usikker på situasjonen. Kanskje foretrekker han heller jakten på en ny jente fremfor å bare få seg noe, lett som det. Det kan være flere grunner.

Vil anbefale deg at du er den som sender melding for å se hvordan dere ligger an. Spør om han fortsatt er interessert og gi signal om at du ikke gidder at forholdet skal være en lek om interesse. Vil du ha meg, si det. Enkelt som det.

Endret av Wanderlust
Skrevet (endret)

Greien er vel at hvis du ønsker å ha en pulevenn, så må du finne en som også ønsker det. Kan jo hende han ikke ønsker å ha en pulevenn.

Skjønner hva du tenker. Hvorfor skal ikke en gutt være fristet av "lett" sex? Vel, tro det eller ei, ikke alle gutter er komfortable med å ha sex uten følelsesmessig tilknytning. Jeg ble regelrett kjeftet ned en gang fordi jeg ikke ville på date med en jeg hadde sex et par ganger med, fordi jeg hadde i følge han hadde vært player.

Så dette kan være en mulig forklaring. Kanskje er dette relativt nytt for gutten og han er usikker på situasjonen. Kanskje foretrekker han heller jakten på en ny jente fremfor å bare få seg noe, lett som det. Det kan være flere grunner.

Kanskje noen, men for min del så er det mer at det ikke gir meg noe særlig hvis jeg ikke liker jenten. Siden man liker jenten får man en følelsesmessig tilknytning. Er ganske kjedelig om hun bare vil være pulevenn da :P Kan jo hende det er det som gjør at han trekker seg tilbake, siden ts vil ha han som pulevenn.

Endret av .-L-.
Gjest Wanderlust
Skrevet

Greien er vel at hvis du ønsker å ha en pulevenn, så må du finne en som også ønsker det. Kan jo hende han ikke ønsker å ha en pulevenn.

Kanskje noen, men for min del så er det mer at det ikke gir meg noe særlig hvis jeg ikke liker jenten. Siden man liker jenten får man en følelsesmessig tilknytning. Er ganske kjedelig om hun bare vil være pulevenn da :P Så kan jo hende det er det som gjør at han trekker seg tilbake, siden ts vil ha han som pulevenn.

Greit nok. Men å finne en jente likandes og bli seksuelt tiltrukket av henne betyr ikke nødvendigvis at man trenger å få følelser.

I grunn er vi jo enige om at det finnes gutter som trenger den følelsesmessige tilknytningen for å trives med sexen, akkurat som noen jenter gjør.

Skrevet

Lå med en deilig gutt jeg møtte på nach for noen helger siden og sendte han en melding ala "hei, er hjemme alene i helgen. Kom en tur da vel :)" halvannen uke senere. Gutten stilte opp han (dette, runde to, skjedde sist helg), men han kom ganske fort og sa han skulle gjøre det bedre neste gang. Jeg ba han sende meg en melding. MEN jeg har ikke hørt noe i fra han! Hva gjør at en gutt som skjønner at det er free boothy å få, ikke gidder mer? Sexen var ingenting å klage på, da jeg sugde sa han til og med "dette har du gjort før" hvilket må være bra, og han kom som sagt veldig fort, begge gangene. Så jeg spør dere (gutter helst), ville dere helst fortsatt å lete etter ONS eller bli fast med en pulevenn? Innspill på hvorfor han ikke tar kontakt etter å ha ligget med meg to ganger, ønskes også :)

Vi liker å jakte litt. Lett bytte er kjedelig. Personlig foretrekker jeg pulevenn.

Gjest Awzm me
Skrevet

Kanskje han er en av de som ikke er så interessert i å ha en pulevenn. Det er ikke unormalt, kan bli kjedelig å pule på samme person i lengden dersom man ikke har følelser for vedkommende.

Skrevet (endret)

Greit nok. Men å finne en jente likandes og bli seksuelt tiltrukket av henne betyr ikke nødvendigvis at man trenger å få følelser.

I grunn er vi jo enige om at det finnes gutter som trenger den følelsesmessige tilknytningen for å trives med sexen, akkurat som noen jenter gjør.

Sant det. Må gjerne litt tid til før man får følelser.

Endret av .-L-.
Skrevet

Pulevenn. Man kan ha ett kontrollerbart antall sexpartnere og derfor ha sex uten kondom.

Skrevet

Menn er ikke sex-roboter man kan bestille ved behov. Kanskje er han interessert i mer enn bare sex, kanskje var ikke sexen bra nok til at han gidder mer, kanskje har han andre ting han er opptatt med. Noen foretrekker nye erobringer, andre foretrekker noe fast. (Har gjerne noe med alder å gjøre også.)

Skrevet

Send han er smådirty bilde på sms der du samtidig skriver om han har noen planer i helga ;)

Anonymous poster hash: 716e1...c2d
Skrevet

Jeg ville foretrukket en fast venn å ha sex med med, trenger litt tid for å tenne. ONS er ofte etter hva jeg har erfart knyttet opp mot sjekking på byen og jeg er ikke så gald i koblingen sex og alkohol. Liker et klart og våkent sinn når jeg har sex.

Vil heller drikke meg mer tilbakestående enn å pule etter at jeg har drukket meg tilbakestående :)

Når det gjelder sex uten følelser så forstår jeg jo hva folk snakker om, men jeg er ikke så sikker på at andre forstår helt hva de snakker om. Det finnes en myriade av følelser man kan føle, ikke alle er romantisk eller forpliktende anlagt.

Skrevet

Fast pulevenn (-venninne), soleklart !!

Godt å kjenne hverandre, både person og kropp. Bedre sex. Etterhvert som man blir kjent åpner et fast puleforhold også mer opp for mer flørt/pirring, spennende sex, lek og fantasier.

Nesten så jeg ønsker meg det selv :fnise:

Skrevet

Foretrekker helt klart en pulevenn som jeg kjenner godt, og stoler på. Det kan være faen så mye rart der ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...