AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg har et visa elektron nå, og vil gjerne ha et vanlig visa-kort, men det ser ikke ut til at det går... Jeg trykker ja til å bruke bildet fra det andre kortet, velger at kortet skal være knyttet til brukskontoen, men under "korttype" får jeg ikke opp noen alternativer og jeg kan ikke gå videre... Hva skjer med det? Jeg er 24år, så det skal vel ikke være noen ungdomskonto?Anonymous poster hash: f9109...80a
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Hva står som kontotype? Jeg måtte i banken for å endre fra ungdom til voksen. Du får heller ikke VISA uten å skrive under VISA-papirer. Anonymous poster hash: d6719...54b
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 Brukskonto Men jeg har jo hatt vanlig visa før... -tsAnonymous poster hash: f9109...80a
Adhara Skrevet 11. oktober 2013 #4 Skrevet 11. oktober 2013 Har du misligholdt VISA-kortet før? Har du betalingsanmerkninger på kredittkort fra samme banken? Da får du ikke VISA før du har gjort opp betalingsanmerkningen.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #5 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg fikk automatisk vanlig visa-kort når jeg ble 18.. og jeg har ikke skrevet under noen andre papirer enn de papirene jeg fikk første gangen jeg fikk bankkort, og det var sånn intro-greier. Anonymous poster hash: d91ab...352
ertepetter Skrevet 11. oktober 2013 #6 Skrevet 11. oktober 2013 Som flere nevner her så er praksis veldig forskjellig fra bank til bank. Det letteste er nok å kontakte banken for å faktisk høre om det er en feil med bestillingssiden eller noen annen grunn til at du ikke får bestilt et nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå