Gå til innhold

Mangel på fuktighet for kvinner

Fremhevede innlegg

Gjest sman
Skrevet

Hun plages av at vagina ikke blir fuktig nok under samleie. Særlig første gang etter menstruasjon er vagina omtrent som igjenklistret. Da blir det vanskelig å få til noe. Ikke en gang stimulering med hånden hjelper.

Hvordan omgå problemet ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glidekrem fåes kjøpt på apotek og i kondomerier.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Gratisutgaven kalles spytt, og er lett tilgjengelig gjennom oralsex. :) works like a charm!

Gjest Poirot
Skrevet

Vann og spytt kan ofte skape mer friksjon enn det glidekrem gjør. Har hørt noen brukte olivenolje?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Fordelen med oralsex er at da vil man gjerne komme til å produsere litt naturlig glidemiddel i tillegg...

Gjest Menn må tenne frem
Skrevet

Dersom mannen ikke klarer å skape kåthet hos sin kvinne er hun ofte tørr. Hun har selvfølgelig selv hovedansvaret, men husk at dere er menn da...det er meningen at dere skal kunne tenne frem våthet hos kvinnen.

Kvinner er også visuelle...akkurat som dere. Så min erfaring tilsier hvertfall at menn kan gå mer i selen for å vekke frem mer begjær hos sin kvinne.

Tips: det er ikke gjort i en håndvending. Det tar litt tid. TÅLMODIGHET heter det visst.

Skrevet
Dersom mannen ikke klarer å skape kåthet hos sin kvinne er hun ofte tørr. Hun har selvfølgelig selv hovedansvaret, men husk at dere er menn da...det er meningen at dere skal kunne tenne frem våthet hos kvinnen.

Kvinner er også visuelle...akkurat som dere. Så min erfaring tilsier hvertfall at menn kan gå mer i selen for å vekke frem mer begjær hos sin kvinne.

Tips: det er ikke gjort i en håndvending. Det tar litt tid. TÅLMODIGHET heter det visst.

Påstanden din medfører riktighet til en viss grad, men så enkelt er det ikke alene. Det er forskjelige årsaker til tørrhet i skjeden. Eks sykdom, hormonubalanse, graviditet, stress, medisiner, aldringsprosess m.m. Det er da viktig å bruke glidemiddel.

Gjest Poirot
Skrevet

Trenger ikke være noen sammenheng. Jeg hadde en periode med en annen kjæreste, hvor jeg ble kjempekåt, men var helt tørr, og det var ikke hyggelig når han gjorde alt som bra var.

Skrevet

Trådstarter sier jo at særlig første gang etter menstruasjon er problematisk. Dette er jo et tegn på at det er hormon-betinget. Det trenger ikke være mannens skyld i alle tilfeller.

Skrevet

Vi har gode erfaringer med Bjørnsdatters metode.. :wink:

Skrevet

her i huset er det en tube glid gjemt på strategiske steder...

Skrevet

Vi har tidligere av og til hatt samme problem som Sman, og brukte en del kjøpeglidemiddel, men når jeg bruker munnen på henne, er det helt overflødig! Så jeg vil igjen slå et slag for oral, effektivt, deilig og gratis! :P

Skrevet
Har hørt noen brukte olivenolje?

Det går fint ann å bruke olivenolje som glidemiddel.

Gjest TomKrus
Skrevet
Dersom mannen ikke klarer å skape kåthet hos sin kvinne er hun ofte tørr.

Jepp, problemet ligger nok her. Jamfør andre temaer her bør han (eller du) kanskje skaffe seg større hender..

Skrevet
Vann og spytt kan ofte skape mer friksjon enn det glidekrem gjør. Har hørt noen brukte olivenolje?

Spytt er ikke på langt nær så glatt som f****saft (er det ikke noen som har et bedre navn?), og det er faktisk ikke vitsen at gutten skal fukte jenta med spytt! Du behøver ikke å slikke i selve åpningen, det er vel så bra å suge henne øverst. Så effekten med oral ligger i at gutten stimulerer jentas egen produksjon av glidemiddel!

Unnskyld at jeg terper så mye på dette, men jeg ønsker faktisk at alle gutter og menn burde vite det!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det går fint ann å bruke olivenolje som glidemiddel.

Husk for all del at dette gjør at kondomer sprekker lettere!

Skrevet

Prøv parfymefri Baby Olje er sukksess hjemme hos oss når det trenger litt ekstra.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...