AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg går for en casual stil, og vil i utgangspunktet ha en kort og hvit kjole. Men det kommer til å bli kaldt, og tenker at om jeg har lang kjole kan jeg ha varm strømpebukse under. Men da blir looken litt annerledes enn jeg planla. Jeg kikker etter en kort fuskepels i grå, brun eller natur. Synes det ser ganske kult ut spesielt til kort kjole. Anonymous poster hash: 90807...b55
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Inspo: http://mheartsmontreal.files.wordpress.com/2012/04/wedding-couples.jpg Anonymous poster hash: 90807...b55
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 Er du brud? Eller gjest? Anonymous poster hash: d1a37...5be
*nordby* Skrevet 11. oktober 2013 #4 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg skal gifte meg i desember, og har en lang kjole. Vurderte lange ermer siden det er kaldt, men skal ha på kort boleropels når vi er ute, og inne en bolero"cape" hvis jeg skulle føle for det. Under kjolen skal jeg ha hvit strømpebukse, med tights over når vi tar bilder ute Skal også ta med vinterboots når vi tar bilder ute!
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #5 Skrevet 11. oktober 2013 Brud. Anonymous poster hash: 90807...b55
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #6 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg skal gifte meg i desember, og har en lang kjole. Vurderte lange ermer siden det er kaldt, men skal ha på kort boleropels når vi er ute, og inne en bolero"cape" hvis jeg skulle føle for det. Under kjolen skal jeg ha hvit strømpebukse, med tights over når vi tar bilder ute Skal også ta med vinterboots når vi tar bilder ute! Det er kanskje smartest med lang kjole i desember, ja. Jeg tror nemlig det kan bli iiiskaldt Jeg synes lange ermer er finest, gjerne med blonder. Men samtidig er lang kjole så formelt. -ts Anonymous poster hash: 90807...b55
tuji Skrevet 12. oktober 2013 #7 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg gifter meg også i desember, og har valgt lang kjole på grunn av årstiden. Men jeg skal ikke ha en typisk "brudete" brudekjole med masse tyll under, bare en helt uten underskjørt. På engelsk heter det sheath/coloumn, søk på det så finner du mange fine alternativer. Å finne dem igjen i norske brudebutikker er derimot ikke like enkelt, det virker som store skjørt er det eneste som gjelder. Men det går jo an å få sydd, eller kjøpe i utlandet. Jeg skal ha fuskepels over når jeg er utendørs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå