AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Hei! Jeg har noen klumper helt oppe ved hårfestet, aner ikke hva det er! Kjennes ut som kviser under huden, men har ikke kviser andre steder i ansiktet... Noen som vet hva det kan være? Anonymous poster hash: b19dd...726
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Kan være kviser, mye "hårvoks", hudsykdommer etc. Jeg har noe som minner om kviser, men er begynnende psoriasis, Når de har fått vokser er det definitivt ikke kvise-lignende lenger. Anonymous poster hash: 95a2d...469
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 Kan være kviser, mye "hårvoks", hudsykdommer etc. Jeg har noe som minner om kviser, men er begynnende psoriasis, Når de har fått vokser er det definitivt ikke kvise-lignende lenger. Anonymous poster hash: 95a2d...469 merker de ikke med mindre jeg tar på dem når jeg presser på dem gjør det vondt Anonymous poster hash: b19dd...726
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #4 Skrevet 11. oktober 2013 Væsker de? Blir det rødt hvis du klør? Har du tørr/flassende hodebunn? I så fall kan det være seboreisk eksem. Hvis ikke, kviser? Anonymous poster hash: bd9a8...b92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå