Lythande Skrevet 1. mai 2004 #1 Skrevet 1. mai 2004 Idag kom spørsmålet - har jo visst at det ville komme siden vi har pratet om det og funnet ut at vi skal gifte oss. Men i dag spurte han ordentlig med ringene. Vi var ute og gikk tur i Frogner parken. Da vi satte oss ned ved Monolitten gikk han ned på kne og spurte om jeg ville gifte meg med ham. Kjente en klump i halsen og smilte med hele kroppen. Og jeg svarte JA, det vil jeg. Ringene våre. Så nå er det offentlig - gledegruer meg til å fortelle foreldre og venner om det.
Scorpina Skrevet 1. mai 2004 #5 Skrevet 1. mai 2004 ..... - gledegruer meg til å fortelle foreldre og venner om det. Join the party girl og grattis så masssssssse!! Men, hvorfor "gruer" du deg å fortelle venner/familie om denne kjempehyggelig nyhet...?
Gjest Diddl Skrevet 1. mai 2004 #6 Skrevet 1. mai 2004 Gratulerer så mye- og lykke til med planleggingen!
Lythande Skrevet 1. mai 2004 Forfatter #7 Skrevet 1. mai 2004 Men, hvorfor "gruer" du deg å fortelle venner/familie om denne kjempehyggelig nyhet...? Er ikke det at jeg gruer meg til å fortelle det til venner/familie om det, men kjenner at det kiler i magen ved tanken på reaksjoner. Regner jo med at de aller fleste reaksjonene blir positive, men det er et par stykker som jeg ikke er helt sikker på hvordan vil reagere.
Lythande Skrevet 2. mai 2004 Forfatter #12 Skrevet 2. mai 2004 Og så flotte ringer! :D Jeg liker ringene veldig godt, men så har jeg vært med på å bestemme hvordan de skal være da - så det er jo egentlig ikke annet å vente. Liker sånt som er litt utenom det vanlige, er liksom ikke så vanlig med granater i forlovelsesringer.
Lythande Skrevet 3. mai 2004 Forfatter #16 Skrevet 3. mai 2004 Takk til alle som har gratulert oss - kjempe kos. Her er mine foreldres reaksjon på forlovelsen; Dro hjem til mamma og pappa etter at jeg var ferdig på skolen idag, der var det kun min lillesøster og min pappa som var hjemme. Begge ble kjempe glade på våre vegne og gratulerte så mye. Ringen måtte av fingeren og behørig studeres, den ble tilslutt godkjent med karakteren; RÅSTILIG!!!!!!!! Mamma skulle til tannlegen og kom ikke hjem fra jobb før det, så da fant jeg ut at jeg like gjerne kunne møte henne der (tannlegen hennes holder til like i nærheten av hvor vi bor). Som tenkt så gjort. Tropper opp på tannlegekontoret - streker frem hånden til mamma. Mamma blir stående å se på den en stund før hun ser på meg med et lurt glimt i øyet og spør om jeg har forlovet meg. Endrer det raskt til; Har dere forlovet dere??? Så koselig og gratulerer så mye. Også her måtte ringen av fingeren for å studeres, og også her ble den godkjent.
nat26 Skrevet 4. mai 2004 #17 Skrevet 4. mai 2004 Så flott da...Men jeg må bare spørre om hvor gammel du der siden du gruet deg litt til å fortelle det?
Lythande Skrevet 4. mai 2004 Forfatter #18 Skrevet 4. mai 2004 Jeg er 26. Og det var ikke slik at jeg gruet meg til å fortelle det til noen, men kjente noen sommerfugler i magen ved tanken på det. Da særlig ved tanken på å fortelle det til en venninne som har fått høre det hver gang vi har vært uenige eller hatt en liten krangel eller noe sånt.
Cajsa Skrevet 10. mai 2004 #20 Skrevet 10. mai 2004 Idag kom spørsmålet - har jo visst at det ville komme siden vi har pratet om det og funnet ut at vi skal gifte oss. Men i dag spurte han ordentlig med ringene. Vi var ute og gikk tur i Frogner parken. Da vi satte oss ned ved Monolitten gikk han ned på kne og spurte om jeg ville gifte meg med ham. Kjente en klump i halsen og smilte med hele kroppen. Og jeg svarte JA' date=' det vil jeg. Ringene våre. Så nå er det offentlig - gledegruer meg til å fortelle foreldre og venner om det. Jeg ble også fridd til i Frognerparken ved Monolitten! Men jeg ble overrasket med det da... Gratulerer! Herlig følelse ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå