Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi datet en stund. han dumpet meg uforventet. Det ble kutt på kontakten siden da, til en kveld hvor jeg var skikkelig drittings. sendte ham mld, han svarte hyggelig og litt tullete. det ble ikke noe mer da.

For noen dager siden så jeg at han har poket meg på face, jeg ble ille glad, og poket ham tilbake, fikk ikke noe tilbake fra ham, men jeg klarte selvfølgelig ikke å la være å tenke på ham, jeg fikk lyst til å kontakte ham igjen så jeg sendte tulle-mld, og følte meg dum, men jeg måtte bare. jeg fikk svar med en gang, det var tull -svar det og, men var gøy for det, vi holdt på mld i seks timer frem og tilbake til jeg sa god natt, vi skrev stor sett bare tull og tøys men han var på hele tiden, kjempe hygglig og morsom. jeg fikk skikklig positive følelser og savnet han enda mer. men greia er at jeg har ikke hørt noe fra ham siden den dagen, og her sitter jeg å klarer ikke å få ham ut av hodet mitt, går inn på sosiale medier og titter på hva har har gjort i det siste. ofte så åpner jeg profilbildet hans og stirrer på den en stund, jeg vet det høres sykt ut, er jeg forelsket i ham? hva kan jeg gjøre?

jeg har prøvd mitt beste å gå videre, datet andre fyrer, forandre mye i livet mitt, har til og med veldig travelt liv, men jeg klarer rett og slett ikke å slutte å tenke/savne han :(

Anonymous poster hash: fa08e...4fb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres ut som meg... hektet på en mann..... som dessverre ikke er intressert. Om du er forelsket, tja... det kan jo være. Vanskelig å svare på det, men jeg kjente meg igjen i det du skrev, det å bare måtte sende en melding... Det å få LITT tilbake, og så sitter du der da og venter på mer... som kanskje dessverre aldri kommer. Jeg også bruker å gå inn på fb profilen til han jeg ikke får ut av mine tanker, ser på bilder og tenker på sånn det kunne ha vært. Men nå har han vært taus som graven og vi har ikke vært i kontakt med hverandre på 11 dager. Sist var det jeg som tok iniativ og han svarte med en gang, men ingen lidenskapelige meldinger som jeg ønsker meg dessverre. Jeg har lånt boken "Hektet på et håp om kjærlighet" på biblioteket. Jeg er nok ikke forelsket, det har vært for lite mellom oss til at jeg kan være det. Men jeg er betatt, tent og skikkelig hektet. Pga han bor langt unna, så er det ikke bare til å stikke innom heller for å se hva som skjer. Så løsningen er nok å forsøke å avhekte meg. Anbefaler deg å lese boken, så langt jeg har kommet virker den bra. Lykke til, det er noe dritt dette. Anonymous poster hash: 381c9...d96

Skrevet

i min tilfelde så bor han ikke langt, og vi har felles venner hvor både jeg og han treffer veldig ofte, men aldri sammen fordi jeg rett og slett ikke tørr å se han etter at han avviste meg. Det var en gang jeg møtte han i matbutikken helt tilfeldig, jeg skjelva og fikk skikkelig lyst til å grine, jeg hilste ikke selvom han smilte til meg og så ut som han ville hilse.. dette er dritt vanskelig, våres felles vennine sier at jeg må ikke høre på han, og at jeg må gjøre det jeg føler for han, fordi han er rett og slett en idiot som ikke gjorde det riktige med meg, og for å si det helt ærlig så er våres felles vennine hans bestevenn.... det å vite at han er fortsatt singel og ledig gjør at jeg blir enda mer hekta :(... takk for svar du, det hjelper litt å se at andre skjønner det jeg går gjennom.. jeg skal lete etter den boka.. takk for tipset :)

Skrevet

Jeg har det også slik med en fyr jeg dater.

Han var veldig interessert i starten, nesten så jeg syntes han maste for mye.
Men jeg ble såå betatt etterhvert.
Han begynte å bli veldig "care" på meldinger, snapchat og slike ting, men når vi først er med hverandre, så er han stikk motsatt. Mye kyss, kos osv.

Han har sagt at han ikke er så god på meldinger, og at for han sin del trenger en ikke kontakt hver dag hele tiden.
Så jeg har forstått det slik at jeg bare må vende meg til det å ikke snakke sammen hele tiden, ikke forvente så lidenskapelige meldinger, men heller kose meg den tiden vi er sammen, får det er jo det som virkelig telles da.

Men altså, grunnen til at jeg skriver her, er pga. jeg ofte vaier frem og tilbake "Er han interessert, men at han ikke skriver så mye, eller er han rett og slett ikke interessert?"

- Det er slitsomt med andre ord

Anonymous poster hash: 2e11c...285
Skrevet

Jeg har det også slik med en fyr jeg dater.

Han var veldig interessert i starten, nesten så jeg syntes han maste for mye.

Men jeg ble såå betatt etterhvert.

Han begynte å bli veldig "care" på meldinger, snapchat og slike ting, men når vi først er med hverandre, så er han stikk motsatt. Mye kyss, kos osv.

Han har sagt at han ikke er så god på meldinger, og at for han sin del trenger en ikke kontakt hver dag hele tiden.

Så jeg har forstått det slik at jeg bare må vende meg til det å ikke snakke sammen hele tiden, ikke forvente så lidenskapelige meldinger, men heller kose meg den tiden vi er sammen, får det er jo det som virkelig telles da.

Men altså, grunnen til at jeg skriver her, er pga. jeg ofte vaier frem og tilbake "Er han interessert, men at han ikke skriver så mye, eller er han rett og slett ikke interessert?"

- Det er slitsomt med andre ord

Anonymous poster hash: 2e11c...285

Du er heldig som fortsatt treffer han og er sammen.. så lenge han er villig til å se deg så er han nok interessert,det som er mer slitsomt er at han avviser og du fortsatt har noe følelser for ham :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...