Gå til innhold

Ufattelig tragedie: 13-åring drepte 3-åring..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utenkelig at noe så groteskt kan skje i norsk lite lokalsamfunn.. Jeg er nesten på gråten.. Lurer på hva som skjedde, hvordan det kunne gå så fryktelig galt.

Anonymous poster hash: 4e09e...43a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ufattelig? Det er slikt som dette hele verden bygger mot. Det er jævlig, men ikke utenkelig.

Anonymous poster hash: 794d4...a18
  • Liker 3
Skrevet

Slike ting har dessverre alltid skjedd og vil dessverre alltid skje. Heldigvis ikke så ofte. Det er dypt tragisk når det hender, men barn dreper også.

Anonymous poster hash: a581c...743
  • Liker 5
Skrevet

Hvor var foreldrene? Var han barnevakt? Uansett for liten til å passe en 3 åring.

Anonymous poster hash: f945b...7f9
Skrevet

Noen som vet om det var et uhell?

Anonymous poster hash: 6e7ad...305

Skrevet

Utenkelig at noe så groteskt kan skje i norsk lite lokalsamfunn.. Jeg er nesten på gråten.. Lurer på hva som skjedde, hvordan det kunne gå så fryktelig galt.

Anonymous poster hash: 4e09e...43a

Jeg begynte å gråte med en gang. Fy faen så trist! Har virkelig ikke ord. Hva sker med verden?

Anonymous poster hash: 54ee9...f27

Gjest Elseby13
Skrevet

Ufattelig ufattelig tragisk.. Livet er ødelagt for 13-åringen også. Huff lurer veldig på hva som skjedde.

Skrevet

Hvor var foreldrene? Var han barnevakt? Uansett for liten til å passe en 3 åring.

Anonymous poster hash: f945b...7f9

En mann på 45 er også skadet. Tenk selv.

Noen som vet om det var et uhell?

Anonymous poster hash: 6e7ad...305

Som nevnt over: En mann på 45 er også skadet. Du skader neppe to ved et uhell.

Svaret på begge spørsmålene ligger i artiklene bare man leser dem. Mer enn det man forstår ut fra artiklene synes jeg ikke vi skal spekulere i.

• Liker 8
Skrevet

En mann på 45 er også skadet. Tenk selv.

Som nevnt over: En mann på 45 er også skadet. Du skader neppe to ved et uhell.

Svaret på begge spørsmålene ligger i artiklene bare man leser dem. Mer enn det man forstår ut fra artiklene synes jeg ikke vi skal spekulere i.

Mannen på 45 er knivstukket. 3-åringne har store fysiske skader.

Anonymous poster hash: 2c239...da4

Skrevet

Mannen på 45 er knivstukket. 3-åringne har store fysiske skader.

Ja. Dermed var det neppe et uhell. En drept og en knivstukket og skadet. De var heller ikke alene. Kanskje i et annet rom eller utendørs, det vet jeg ikke, men det lyder da ikke som om de har vært alene.

• Liker 6
Skrevet

Utrolig trist at sånt skjer. Jeg har sett en del dokumentarer og real crime opplegg og det hender noen av de episodene at det er barn som dreper mindre barn. Det var ikke i norge. men virker som norge blir mer og mer som andre land (U.S.A).

Anonymous poster hash: 0b7c2...e03
Skrevet

Han bodde visst i fosterhjem =(

• Liker 3
Gjest Gunfreak
Skrevet

Dette er en enkel hendelse, ikke begynn med dommedags profetier om at norge blir usa osv.

Det er tross alt 5 millioner mennesker i norge, noen ganger vil slike tragedier skje, det er forferdelig trist når det skjer, men er fremdeles en enkelthendelse, og ikke en trend.

• Liker 29
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som er skjedd? Har noen en link?

Jeg passet min nyfødte lillesøster fra jeg var 14 år. En 13 åring er ikke for ung til å passe en 3 åring.

Anonymous poster hash: 0711e...cfa
  • Liker 14
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som er skjedd? Har noen en link?

Jeg passet min nyfødte lillesøster fra jeg var 14 år. En 13 åring er ikke for ung til å passe en 3 åring.

Bare å gå inn på Vg, BT etc.

Alle de store nettavisene dekker det.

Anonymous poster hash: 7d480...9db

Skrevet

Tragisk, fryktelig tragisk

• Liker 2
Skrevet

Det som er galt er at 13-åring har hatt en dårlig oppvekst, og noen takler det ikke så bra og blir ødelagt, derfor skjer dette.

Alle barn fortjener en skikkelig oppvekst, men det er noen som ikke får dette og da går det ofte galt...

Det står da ingenting om 13 åringen og hans oppvekst. Det er 3 åringen som er plassert der i fosterhjem. Stakkars liten som fikk et så kort å vanskelig liv..

Skrevet

Grusomt.

Jeg får skikkelig vondt av meg når unge mennesker skader seg selv og andre. :(

• Liker 2
Gjest Elseby13
Skrevet

Jeg vet ikke hvor informasjon om fosterhjem kommer fra. De tre var jo i familierelasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...