AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Hei. Har funnet en leilighet jeg kunne tenke meg å leie, men hva skal jeg skrive til personen som leier ut? Skal jeg opplyse om at jeg jobber via nav? Inntekt osv? Er første gang jeg er borti sånt, så beklager om jeg virker litt dum nå Anonymous poster hash: 9cfd2...e00
Gjest Wei Wei Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Jeg ville skrevet litt om utdanningen, yrket mitt, om jeg har leid tidligere (referanser), om jeg har noen spesielle interesser eller dyr. Informasjon om betalingsevnen og hvorfor de skal leie til akkuratt meg, hvorfor jeg er interessert i boligen deres. Endret 11. oktober 2013 av Wei Wei 1
Gjest Lypcha Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 Skriv litt om deg selv så utleier får et inntrykk av hvordan du er som person. Ting som har relevanse ifh til det å leie bolig. F.eks om du er ryddig og rolig så skriver du det mtp at du mest sannsynlig vil ta godt vare på boligen og ikke rasere den helt. Om du har dyr/ikke dyr og hvorfor akkurat den boligen/området er ønskelig for deg. Og ang betaling så trenger du ikke skrive noe om hvor mye du tjener men f.eks at du tjener relativt greit og har god betalingsevne osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå