Gjest Kv84 Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Vurderer å sove på dagen, er så gørr kjedelig nå. Hvordan klare å sove på dagen?! Og sovne på kvelden igjen også. 1
Gjest Kv84 Skrevet 12. oktober 2013 #4 Skrevet 12. oktober 2013 Går du til psykolog? Har gjort det og hun tok opp ting som jeg er ferdig med fra barndommen. Lite nødvendig når det er ting jeg overhodet ikke tenker på nå lenger.
Lutetium 71 Skrevet 12. oktober 2013 #5 Skrevet 12. oktober 2013 Vurderer å sove på dagen, er så gørr kjedelig nå. Hvordan klare å sove på dagen?! Og sovne på kvelden igjen også. Blendingsgardiner (og ørepropper om du takler det). Men jeg vil ikke anbefale deg å snu døgnet, om du ikke har en depresjon kan du lett få det på det viset. Stå heller opp noenlunde tidlig hver dag, og kom deg ut i dagslyset. Dagen tilhører de levende.
Gjest Summers Skrevet 12. oktober 2013 #6 Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Har gjort det og hun tok opp ting som jeg er ferdig med fra barndommen. Lite nødvendig når det er ting jeg overhodet ikke tenker på nå lenger. Men du ser tegnene på at noe er galt? Du ønsker å sove på dagen fordi du kjeder deg og i tidligere tråder har du skrevet at du spytter ut maten din. Jeg ville ringt fastlegen og fortalt situasjonen du beskriver i postene dine. Endret 12. oktober 2013 av Summers
Gjest Euforia Skrevet 12. oktober 2013 #7 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg sovner som regel av meg selv når jeg legger meg, uansett hvilken tid på døgnet, men jeg pleier å lage meg te først, og selvfølgelig ha det så mørkt som mulig. Jeg har hørt at man ikke bør sove mer enn en halvtime på dagen hvis man skal få sove igjen på kvelden, men hos meg er tre timer grensen. Så er det selvfølgelig lettere om du har gjort noe på dagen som har gjort deg sliten.
Gjest Kv84 Skrevet 12. oktober 2013 #8 Skrevet 12. oktober 2013 Men du ser tegnene på at noe er galt? Du ønsker å sove på dagen fordi du kjeder deg og i tidligere tråder har du skrevet at du spytter ut maten din. Jeg ville ringt fastlegen og fortalt situasjonen du beskriver i postene dine. Sove for å få tiden til å gå. Jeg tror ikke legen kan hjelpe meg mer med depressive tanker og ting som skjer, så er nok bare den jeg er nå og for alltid.
Gjest Summers Skrevet 12. oktober 2013 #9 Skrevet 12. oktober 2013 Sove for å få tiden til å gå. Jeg tror ikke legen kan hjelpe meg mer med depressive tanker og ting som skjer, så er nok bare den jeg er nå og for alltid. Jeg tror ikke at du som er deprimert er den rette til å si om du kan få det bedre eller ikke, depresjon kjennetegnes jo ved en falsk følelse av håpløshet. Ring fastlegen og vær ærlig.
Gjest Kv84 Skrevet 12. oktober 2013 #10 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg tror ikke at du som er deprimert er den rette til å si om du kan få det bedre eller ikke, depresjon kjennetegnes jo ved en falsk følelse av håpløshet. Ring fastlegen og vær ærlig. Har snakket med han og han kan ikke hjelpe meg, og psykolog vil jeg ikke til, det handler ikke om barndommen min, men nå hvor ting er kjipt. Men har alltid vært noe som er kjipt, og har alltid vært annerledes og ikke godtattav folk, så får bare godta at ting er kjipt, bare få dagene til å gå...
Gjest Summers Skrevet 12. oktober 2013 #11 Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Har snakket med han og han kan ikke hjelpe meg, og psykolog vil jeg ikke til, det handler ikke om barndommen min, men nå hvor ting er kjipt. Men har alltid vært noe som er kjipt, og har alltid vært annerledes og ikke godtattav folk, så får bare godta at ting er kjipt, bare få dagene til å gå... Så da du snakket med fastlegen din så sa han at det var umulig at livet ditt ble bedre? Endret 12. oktober 2013 av Summers
Gjest Kv84 Skrevet 12. oktober 2013 #12 Skrevet 12. oktober 2013 Han skulle sett innlegg her som jeg har skrevet, så ser han at noe er helt annerledes enn hvordan jeg er når jeg har legetime. Det er mer jeg som har sagt at jeg ikke skjønner hva han kan hjelpe meg med.
Gjest Summers Skrevet 12. oktober 2013 #13 Skrevet 12. oktober 2013 Han skulle sett innlegg her som jeg har skrevet, så ser han at noe er helt annerledes enn hvordan jeg er når jeg har legetime. Det er mer jeg som har sagt at jeg ikke skjønner hva han kan hjelpe meg med. Så vis han innleggene dine på KG, du må være ærlig om du skal få hjelp og du må få hjelp når du ikke klarer å komme ut av depresjonen selv.
Gjest Kv84 Skrevet 12. oktober 2013 #14 Skrevet 12. oktober 2013 Snikk-snakk og ordleker, må ha bommet da jeg posta denne, er jo ikke hær den skulle være. Må vel til helse.
Gjest Kv84 Skrevet 12. oktober 2013 #15 Skrevet 12. oktober 2013 Så vis han innleggene dine på KG, du må være ærlig om du skal få hjelp og du må få hjelp når du ikke klarer å komme ut av depresjonen selv. Skulle vært mulig å fått samlet innlegg der jeg har vært anonym og så gitt til han.
Gjest Summers Skrevet 12. oktober 2013 #16 Skrevet 12. oktober 2013 Skulle vært mulig å fått samlet innlegg der jeg har vært anonym og så gitt til han. Eventuelt kan du jo bare si sannheten til han uten at han leser innleggene dine? Forstår det er vanskelig, kanskje det hjelper om du skriver ting ned. koker sammen det du har skrevet i innleggene på kg(og andre tanker),så kan du enten gi han arket eller bruke det som huskelapp når du snakker med han. Så du ikke glatter over probleme i livet ditt.
Gjest Kv84 Skrevet 12. oktober 2013 #17 Skrevet 12. oktober 2013 Eventuelt kan du jo bare si sannheten til han uten at han leser innleggene dine? Forstår det er vanskelig, kanskje det hjelper om du skriver ting ned. koker sammen det du har skrevet i innleggene på kg(og andre tanker),så kan du enten gi han arket eller bruke det som huskelapp når du snakker med han. Så du ikke glatter over probleme i livet ditt. God ide med å skrive det ned! Men det er som om jeg er helt annen person foran han, så jeg får ikke fortalt helt hvem jeg er når jeg er alene, går frem og tilbake i leiligheten og skriver ned tanker jeg har på kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå