Gå til innhold

Kraftig sprut


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

For et par år siden var jeg sammen med en gut som var mye yngre enn meg. Når han opnet slusene var det bare som det fosset frem. Unggutten var særdeles velutstyrt melom bena, og spesielt hadde han en svært stor pung. Kan det vere grunnen? I alle fall er det spennende å se og kjenne en slik gutt når han sruter. Dette kjenner man! Vi damer liker dette, men kan det trenes opp? For å gjøre litt ekstra ut av det for meg siden han viste dette kåtet meg skikkeleg opp, kåtet han seg stundom opp en time før vi hadde sex. Då kom det ekstra mye.Har sett på film at enkelte menn har utrolig kraftig sprut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror neppe det er noen sammenheng med størrelsen på ting/tang og trykket på spruten......

Det varierer nok bare fra mann til mann, men enkelte kan faktisk ha ganske kraftig trykk, ja........ uten filmtriks til og med... icon_lol.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som er tent over lengre tid uten å få utløsning bygger opp større trykk og mengde

enn hvis man kommer tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...alle veit at gutten spruter masse hvis dama er flink.... et slags belønning til jenta blir det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

jeg er en av de som kommer mye, og jeg spruter langt. flere meter faktisk.

Dersom hun fingrer i rumpehullet (prostata) kommer det enda mere. (mengde)

Så det er sant som forrige skribent sier, en flink jente får en større sprut.

hilsen chris, som har trykket i behold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

belønning til jenta liksom icon_razz.gif

belønning my ass... HAH, skulle gjerne sett deg waco bli nedsprutet av en fyr med stort trykk. *uhrg, belønning...belønning...* icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig mye som spiller inn på selve trykket. Selvfølgelig blir det mer intenst jo mer lek det er på forhånd. Jo mer man utsetter orgasmen, jo kraftigere blir den for min del. Dagsformen er en annen ting. Er man kanskje litt sliten og slapp, vil selvfølgelig selve spruten heller ikke være på topp.

Det er allikevel ikke bare positivt med sterk sprut. Det blir mye å tørke opp etterpå, og jeg mister fullstendig kontroll, og fikser ikke helt å styre spruten. Det blir mye kliss, og det er like greit å ta seg en dusj etterpå.... icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tanya Hansen sa i et intervju en gang, at enkelte mannlige stjerner spiste 8 rå eggehvitter om dagen for å få så mye sæd som mulig.

Testet selv 4 om dagen over en uke - og ja, det var merkbart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, rå eggehvite?

Skal se hva jeg får presset i ham, holder det med 6 per dag?

icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Atilla - I'll be back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kevin, tror jeg det var, skriver at det er en ulempe med mye sprut. Det blir så mye å tørke opp !

Hvorfor skal man "tørke" opp ????

Etter andre innlegg her, er det vel meningen at jenta skal svelge, sleike opp det som renner ut? Eventuelt skal hun smøre det ut over ansiktet og/eller brystene. Dersom hun da ikke sørger for at spruten kommer inn i rumpehullet....

Hilsen en ironisk chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Når jeg var yngre sprutet jeg en gang i taket!

Trykk kan faktisk ha noe å si hvis en skal lage barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Waco har helt rett i at jentas innsats kan/vil være avgjørende for sprut styrken. Når vi gutta blir kraftig opphisset setter det fart på trykket. Det vil variere fra gang til gang, noen ganger drypper det fra tuppen ved sædavgangen, andre ganger (hvis jeg drar den ut rett før) rekker ladningen over hodet hennes og hun kan få ting i håret og i ansiktet. En slik orgasme er det optimale for meg, men selvfølgelig ekstra "grisete" :lol: for henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest som skrev 15 juni kl.14.26:

Kan du fortelle meg hva spruten har med babylaging å gjøre??? Tror du virkelig at mannen kan sprute sæden rett inn i egget eller ???? :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Seden kan faktisk lettere komme inn gjennom livmormunnen (tror jeg når jeg tenker etter...).

Men du tror sikkert ikke noe på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...