Gå til innhold

bryllup på hotell - prisene for dyre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å gifte meg på et hotell. Fikk mailet prisen på mat, men syns det var veldig dyrt. Nå har ikke jeg sett på noe annet men kanskje dere kan fortelle meg om det var dyrt eller ikke i forhold til andre hotell. Det kostet 595 ,- per person 3 retters middag, 95 kr per person for å dekke på kakebord + inkl. Kaffe, 150 kr person nattmat. Dette er uten drikke. En vinflaske ligger på rundt 400 kr og leie av "lokale" koster 6000. Er dette altfor mye å betale?:P

Anonymous poster hash: 61f79...979

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt standard priser. Faktisk litt på den hyggelige siden av skalaen.

Gjest Anubiel
Skrevet

Ut i fra de prisene vi ble forespeilet da vi forhørte oss, så ser det ut som normale priser, ja.

Skrevet

Jeg vurderer å gifte meg på et hotell. Fikk mailet prisen på mat, men syns det var veldig dyrt. Nå har ikke jeg sett på noe annet men kanskje dere kan fortelle meg om det var dyrt eller ikke i forhold til andre hotell. Det kostet 595 ,- per person 3 retters middag, 95 kr per person for å dekke på kakebord + inkl. Kaffe, 150 kr person nattmat. Dette er uten drikke. En vinflaske ligger på rundt 400 kr og leie av "lokale" koster 6000. Er dette altfor mye å betale? :P

Anonymous poster hash: 61f79...979

Disse prisene ser greie ut de; ikke veldig dyrt.

Til sammenligning betalte vi kr 725,- pr kuvert for:

4 retters middag (hvorav en "gane-renser"), inkl nattmat ved midnatt.

Kr 249,- pr person for vinpakke til maten

Ingenting ekstra for oppdekking av kaker, kaffe osv. (Men betalte ekstra for avec)

Dette var på et fjellhotell.

Anonymous poster hash: c0db6...078

Skrevet

Vi gifter oss på Soria Moria hotell i Holmenkollen, og der koster en flaske vin 445 kr per pers, stoooooor buffet 700 kr, nattmat 75 kr. Synes ikke det er så ille, og det tilkommer ikke noe ekstra på leie.

Skrevet

hvilken alkoholregning ser dere for dere etter sånne priser da? vi blir ca 35 voksne.

Anonymous poster hash: b0b31...69a

Skrevet

hvilken alkoholregning ser dere for dere etter sånne priser da? vi blir ca 35 voksne.

Jeg kan svare på hva vår alkoholregning kom på til slutt. Totalt antall mennesker 60.

Vinpakker til maten: 11.454,-

Avec: 2.990,-

Ekstra vin til maten: 3.000,-

Delvis fri bar*** 11.847,-

Totalt: 29.291,-

***NB! Posten "Delvis fri bar" inkluderer alkoholfri drikke til maten, samt øl, vin, cider, mineralvann og annen alkoholfri drikke når baren åpnet (som var nesten rett etter middag).

Skrevet

AB fra posten over her: jeg glemte å skrive at det var langt fra alle gjestene som drakk alkohol til maten, vi betalte kun vinpakker og avec for de som drakk alkohol :) (Som var 46 gjester)

Skrevet

Heldige som har/hadde mulighet å få vinpakke. Her er det bare stk pris på flaske eller glass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...