Grooo Skrevet 1. mai 2004 #1 Skrevet 1. mai 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=225730 Han har fått halsbetennelse, så konserten utsettes til 31. oktober. Så utrolig kjedelig for ham og alle de som har kjøpt billetter... Glad jeg ikke skulle dit *ler*
Gjest Madam Felle Skrevet 1. mai 2004 #2 Skrevet 1. mai 2004 Så kjipt for de som har planlagt dette i lang tid.
Gjest care Skrevet 1. mai 2004 #3 Skrevet 1. mai 2004 Å så kjedelig. Jeg kjenner noen som skulle dit og gledet seg, de har jo kjøpt billettene for over et halvt år siden.
Gjest Frigg Skrevet 1. mai 2004 #4 Skrevet 1. mai 2004 Jeg tror nå vel heller han tar en pause for å freshe opp showet litt. Konserten i England fikk jo veldig dårlig kritikk. Eller kanskje det er derfor han avlyser? Fordi journalister reiste til Englang for å snik-titte på konserten for så å slakte den i avisene? Hmmmmm
Gjest 3llie Skrevet 1. mai 2004 #5 Skrevet 1. mai 2004 Min samboer, jeg og et vennepar skulle dit... 31. oktober er to uker før jeg har termin, det kan bli gøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå