Gå til innhold

Erfaringer med REN-produkter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen prøvd produktene fra REN? Hvilke bruker dere, og hva synes dere?

Anonymous poster hash: 0e032...495
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bruke søkefunksjonen? Det er mange tråder der det blir spurt om det samme. Inntrykket er imidlertid at mange har samme erfaring som meg, at dette er produkter man vil like, men dessverre ikke gjør.

Anonymous poster hash: 1dc0c...4e1
Skrevet

Jeg fikk faktisk utslett i ansiktet av denne serien, som liksom skal vere så ren.... verste var vel serumet tror jeg..

Skrevet

Jeg bruker REN sine produkter for sensitiv hud, og jeg liker serien godt. Har ansiktsvask, dagkrem og sånn peeling-greie :) Har ikke reagert negativt ihvertfall.

Skrevet

Guerande salt exfoliating body balm er det eneste REN produktet jeg har erfaring med.

Scrub´en er kjempe god. Lukter litt peppermint aktig, har litt grove korn som gjør skikkelig rent samtidlig som den inneholder olje som gjør huden herlig myk etter bruk. Bruker den på tørr hud før jeg går i dusjen.

Gjest Olseen91
Skrevet

Jeg fikk fryktelig uren hud av de produktene jeg har testet.

Skrevet

Har brukt anti-age serien i ca. 1 1/2 måned nå.I tillegg til franchingese night cream og den lyseblå dagkremen med vitaminer.

Jeg har litt blandingshud og ofte urenheter men har ikke fått mer uren hud hittil..Vet at det er sink i dagkremen,og det skal visst hjelpe mot uren hud.

Er godt fornøyd.

Anonymous poster hash: 3be8f...5a9
Skrevet

Har kun prøvd bodyskrubben deres. Og den fungerer fantastisk bra mot min psoriasis. Noe av det beste jeg har testet faktisk, og jeg har testet mye forskjellig :)

Anonymous poster hash: b0c29...3bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...