AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Problemet er kanskje ikke at han har ligget med så mange, visste ikke helt hva jeg skulle skrive øverst. Problemet mitt er kanskje ikke er problem, vet ikke helt hva slags råd jeg er ute etter heller. Vi har vært sammen i 8 måneder ca, ikke så veldig lenge altså.. Han er snart 28 år og han har hatt sex med utrolig mange jenter!! Vi snakker rundt 150-200... Det er kjipt nok i seg selv, kan ikke gjøre så mye med det da. Men han sier at han har vært "keen" på veldig mange men med engang han har fått dem til sengs har han mistet all interesse. Er dette et dårlig tegn? Ser han på damer som noe man bruker og kaster eller er dette ganske vanlig? Vi brukte lang tid på å bli kjent med hverandre, vi hadde ikke sex før vi hadde datet et par måneder, kanskje det er grunnen til at han fortsatt likte meg etter sex.. Men jeg vet også at han har datet flere jenter en stund og "kvittet" seg med dem etter sex.. Anonymous poster hash: 56671...219 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg syns det var veldig mange. I mine øyne er en sånn fyr horebukk. Men gutter har en tendens til å overdrive antall sexpartnere. Det er uansett veldig mange og jeg hadde holdt meg langt unna. Anonymous poster hash: 53435...068 18
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 En slik en ville jeg ikke blitt sammen med. Jeg tror mennesker som har sex med så mange har et unormalt stort behov for sex. Dette, kombinert med lav terskel for å stadig bytte ut sexpartnerne sine med noen som er "ny og spennende", får slike folk til å virke veldig lite pålitelige og stabile. Tror ikke det er spesielt vanlig, bortsett fra i visse miljøer. Typisk "pick up artist"-miljøer og andre tøsete omgangskretster, hvor det går sport i å pule flest mulig, koste hva det koste vil. Går gjerne hånd i hånd med et ganske neandertalsk kvinnesyn, og ymse psykologiske diagnoser. Anonymous poster hash: 0b503...8d8 14
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #4 Skrevet 11. oktober 2013 Det var ekstremt mange. Det sier noen om hans personlighet og om et mønster som ikke er bra mtp et langvarig forhold. Jeg er ingen moralens vokter, det viktige er hva dette sier om han og hva du kan forvente. Her er det også et problem i fht smitte. Hvor mange av de 150-200 brukte han kondom med? Hvor mange ganger har han vært smittet med noe, og viktigst - kan han overføre noe til deg? Mennesker med mange partnere har en forhøyet risiko for alvorlige og kroniske infeksjoner som hepatitt B og hepatitt C og HIV. Herpes og HPV (vorter og kreft) er en annen vanlig infeksjon å bli smittet med av en som har hatt sex med mange. HPV og herpes kan aåsmitte til tross for bruk av kondom.Anonymous poster hash: 409fa...61a 9
Gjest Snuppi Skrevet 11. oktober 2013 #5 Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Hei! Du må nesten spørre ham om hva han tenker om den oppførselen nå? Har han fremdeles det samme synet på sex og kvinner, eller har han lært av sine feil og endret oppfatning? Han har gjerne blitt voksen og sett at dette ikke var en livsstil som han ville fortsette med! Endret 11. oktober 2013 av Snuppi
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #6 Skrevet 11. oktober 2013 æsj. Anonymous poster hash: cabc8...61d 2
org Skrevet 11. oktober 2013 #7 Skrevet 11. oktober 2013 Uff, jeg tror jeg hadde blitt veeeeeldig skeptisk, og tenkt som deg. Jeg tror ikke jeg ville innledet forhold med mannen (eller fortsatt et forhold etter at jeg fikk rede på "ståa"). På den andre sida kan han ha forandret seg? Kanskje? Er det lenge siden den perioden han var så... aktiv? 1
Tidus Skrevet 11. oktober 2013 #8 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg skjønner ikke helt hva som er greia. Du visste tydeligvis hvor mange han hadde hatt sex med fra før. Eller fikk du vite dette etter dere ble sammen? Uansett virker det som han har forandret seg. Mtp. at han fortsatt er interessert i deg. 1
LionQueen Skrevet 11. oktober 2013 #9 Skrevet 11. oktober 2013 Ja, også? Det er mer enn folk flest liker å høre fra sin kjæreste. Han var kanskje en mann som brukte kvinner, men han er tydeligvis ikke det lenger. Han er jo sammen med deg nå. Åtte måneder er lenge for en mann som har hatt sååå mye ONS. Hvis du vil at forholdet skal fungere; se fremover og ikke bak. 5
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #10 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg er enig med dere på en måte, men det er vanskelig å gjøre det slutt med han nå, jeg har jo blitt veldig glad i han. Jeg visste at han hadde hatt sex med mange, da vi bor i en relativt liten by, vi har vært bekjente i flere år. Men at det var så mange han har hatt sex med fikk jeg vite av han for noen dager siden.. TsAnonymous poster hash: 56671...219
Genesis Skrevet 11. oktober 2013 #11 Skrevet 11. oktober 2013 En slik en ville jeg ikke blitt sammen med. Jeg tror mennesker som har sex med så mange har et unormalt stort behov for sex. Dette, kombinert med lav terskel for å stadig bytte ut sexpartnerne sine med noen som er "ny og spennende", får slike folk til å virke veldig lite pålitelige og stabile. Tror ikke det er spesielt vanlig, bortsett fra i visse miljøer. Typisk "pick up artist"-miljøer og andre tøsete omgangskretster, hvor det går sport i å pule flest mulig, koste hva det koste vil. Går gjerne hånd i hånd med et ganske neandertalsk kvinnesyn, og ymse psykologiske diagnoser. Anonymous poster hash: 0b503...8d8 Da er det helt klart at kvinner flest attrår et neandertalsk kvinnesyn og psykologiske diagnoser. 1
Gjest Kim Skrevet 11. oktober 2013 #12 Skrevet 11. oktober 2013 Betyr ikke bare det at han har mer erfaring? Penisens hans blir ikke brukt opp vet du..
Genesis Skrevet 11. oktober 2013 #13 Skrevet 11. oktober 2013 Ja, også? Det er mer enn folk flest liker å høre fra sin kjæreste. Han var kanskje en mann som brukte kvinner, men han er tydeligvis ikke det lenger. Han er jo sammen med deg nå. Åtte måneder er lenge for en mann som har hatt sååå mye ONS. Hvis du vil at forholdet skal fungere; se fremover og ikke bak. Brukte kvinner? Sex er en frivillig engangsforeteelse mellom to samtykkende mennesker. Eller må kvinner behandles som spedbarn mener du? 4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #14 Skrevet 11. oktober 2013 Han er sannsynligvis en av de guttene som synes det er kult med så mange sexpartnere, og ikke helt skjønner at den infoen IKKE er særlig gøy å høre om for en partner han vil slå seg til ro med. Personlig tror jeg dette vil plage deg langt i fremtiden TS, og han vil nok med tiden vise at han har noen andre mangler oppe i topplokket også.. Du får lytte til magefølelsen din. Jeg vet ikke om jeg kunne slått meg til ro med en sånn brukt tepose. Anonymous poster hash: 201f8...128 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #15 Skrevet 11. oktober 2013 Kjenner til følelsen din, kjæresten min er også litt av samme ulla.. De er håpløse, de kan ikke holde den i buksa eller la være å flørte med andre jenter. Det er ekstremt slitsomt, jeg skjønner ikke at jeg holder ut.. Det kommer bare til å utvikle seg til noe verre, folk forandrer seg ikke for noen andre, husk på det Det er ikke sikkert han mister interessen for deg, men han mister nok interessen for andre kvinnfolk heller. Og hvis det er om å gjøre å pule flest mulig uansett så er det ganske.. tja.. ekkelt.. Erfaring eller ikke, det skulle ikke gått an å være så løs som noen er. De kan umulig være voksne oppi hodet om de tenker slik. Anonymous poster hash: c6505...590 2
Mike Waters Skrevet 11. oktober 2013 #16 Skrevet 11. oktober 2013 Og denne informasjonen kom fram hvordan sa du? 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #17 Skrevet 11. oktober 2013 Og denne informasjonen kom fram hvordan sa du? Jeg spurte hvor mange han har hatt sex med og da fortalte han meg det. Sikkert mange som syntes at jeg ikke har noe med det å gjøre men jeg ville vite detAnonymous poster hash: 56671...219
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #18 Skrevet 11. oktober 2013 Han har ligget med så mange at selv om man som normalt stryker 75 prosent pga løgn, så vil det fortsatt være veldig mange. Helt Tone. Anonymous poster hash: befa6...6bf
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #19 Skrevet 11. oktober 2013 Høres ut som eksen til en av mine beste venninner. Samme alder også, faktisk. Han hadde også hatt sex med veldig mange (kom det frem etter hvert...), men venninna mi gjorde som deg og holdt tilbake lenge, så de ble sammen og han sa slike ting som at hun var den rette, nå visste han hva han ville, endelig kunne han slå seg til ro, nå var han ferdig med tøm og røm-oppførselen, han hadde bare vært for redd til å ha forhold, you name it. Det var bare et dekke. Han var utro, sa han hadde lært og at det var henne han elsket, og så gjorde han det igjen. Så ble han sur når hun ikke ville mer. Fyren er direkte fucka opp. Nå har han ny dame som er så stolt og fornøyd over å ha greid å få han på kroken, og hun vet dessverre ikke at han er like ille. En annen jeg kjenner hadde nemlig sex med han for noen uker siden. Kondomer blir aldri brukt. Han tar regelmessige klamydiakurer heller. Anonymous poster hash: bf0ba...434 4
Smilerynker Skrevet 11. oktober 2013 #20 Skrevet 11. oktober 2013 Fy faen for en listepikk Hvis han er en ordentlig gutt i dag, så ville jeg nok se forbi dette. Se om du kan snu det til noe positivt i forholdet deres, at han f.eks. er ferdig med andre jenter og vil satse på deg. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå