Tit Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Min datter har snart bursdag, og vi funderer på dette med feiring. Skal vi be hele klassen, eller kun jentene? Om vi inviterer kun jentene, blir de 8 stk. - noe jeg syns er akkurat passe antall. Da kan vi ha det hjemme i stua og jeg tror min datter vil trives godt med det antallet barn. Men så er det jo det at min datter har vært invitert i gutte-bursdager flere ganger i år. Er det dårlig gjort å ikke invitere tilbake? Isåfall må vi leie et lokale, da blir de 17 stk. Hva mener dere?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Hvor gammel er hun? Om hun er under 10 syntes jeg du skal invitere hele klassen. 17 stk er ikke mange. Anonymous poster hash: 27ce6...ba3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 I min datter sin klasse (6.) har det alltid vært slik at jentene har bedt jentene og guttene har bedt guttene. Min datter har i tillegg en del andre venner i paralellklassen, i klassene over og under i tillegg til 3-4 nabounger. Blir ca 20 stk til sammen. Har det hjemme i stua. Så har du plass be alle. Men har du ikke plass be jentene. Så lenge man ikke utelater bare en gutt er det nok ok. En gutt i klassen til datteren min ber bestandig hele klassen men ser virkelig ikke vitsen når de er 20 i klassen. Hadde de vært en liten klasse ned 8-10 elever kunne jeg skjønt det. Be jentene du, ts Anonymous poster hash: 2b5c1...883
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå