AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg dater en mann som er 12 år eldre enn meg. Jeg han nettopp blitt 30. Fordel er at han er stabil, rolig, utrolig sjarmerende,smart og ingen festløve. Men... han er ,,dårlig,, på sms. Han skriver sms ofte,men det er vanligvis korte, høflige, skikkelig onklige meldinger. Ingen flørting. Jeg synes at det er søtt og morsomt. Han er i tilleg en veldig rik bussinesmann sånn at vi krasjer litt der. Jeg har utseende men ingen penger til overs på slutten av mnd. Har jobb og klarer å betale alle regninger har ikke bil og eier ikke leilighet.Det virker som han ikke bryr seg om det og viser på alle måter at han liker meg veldig godt. Vi har ikke hatt sex og det skal vi vente med til vi blir bedre kjent. Flere som har vært eller er sammen med eldre mann? Og hvordan fungerer/te det ?Anonymous poster hash: cc970...fdf
Maria12345 Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Gå for det!! Dere er jo begge voksne, hadde vært noe annet om du var 20. Mine foreldre har 9 år mellom hverandre og møttes når mamma var rundt 30, det er helt normalt
Singha Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 Henger det å skrive SMS virkelig så høyt at du kan sette det opp mot sjarm, smart osv? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå