Gelica Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg får aldri til å få fine, sterke, lange negler for de fliser seg og er så myke at så fort jeg får lengde på dem så knekker de på siden. Finnes det noe bra hardnail e.l. jeg kan lakke de med? Bør jeg ta noe tilskudd av noe slag for å få finere negler?
Frøken Fips Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Ta B-vitamin, det er bra for hud, hår og negler 😊
Gelica Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2013 Ta B-vitamin, det er bra for hud, hår og negler Takk for tips :-) Da skal det kjøpes inn.
Gelica Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2013 Trind nail repair Hvor får jeg kjøpt denne?
Kiarapus Skrevet 11. oktober 2013 #7 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg hadde også helt forferdelig myke negler. Det fantes ikke håp for å få noe lengde på de i det heletatt. Så brukte jeg denne ett par runder, og etter det har jeg hatt super harde, sterke negler som vokser som ugress 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #8 Skrevet 12. oktober 2013 Eneste som funker for meg er å bruke håndkrem fra Elizabeth Arden eight hour. Neglene har kommet seg veldig! Anonymous poster hash: 77f03...8e9
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #9 Skrevet 12. oktober 2013 Eneste som funker for meg er å bruke håndkrem fra Elizabeth Arden eight hour. Neglene har kommet seg veldig! Anonymous poster hash: 77f03...8e9 Du kan like så godt smøre med vaselin, det er samme dritten. Anonymous poster hash: 304d9...391
Gjest Houdini Skrevet 12. oktober 2013 #10 Skrevet 12. oktober 2013 Fil de ordentlig ned, ikke fil overfladisk. Bruk en ordentlig fil med en grov side og en finere side. Jeg fikk dritlange negler av det, ikke var de flisete eller splittet seg opp heller. Til slutt ble de pinlig lange.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #11 Skrevet 12. oktober 2013 Nei. Det er ingenting som funker som eight hour for meg. Du kan like så godt smøre med vaselin, det er samme dritten. Anonymous poster hash: 304d9...391 Anonymous poster hash: 77f03...8e9
Gelica Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #12 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg hadde også helt forferdelig myke negler. Det fantes ikke håp for å få noe lengde på de i det heletatt. Så brukte jeg denne ett par runder, og etter det har jeg hatt super harde, sterke negler som vokser som ugress Hvor fikk du kjøpt denne?
Kiarapus Skrevet 16. oktober 2013 #13 Skrevet 16. oktober 2013 Hvor fikk du kjøpt denne? Den fikk jeg tak i på det lokale parfymeriet der jeg kommer fra. På Melhus torget..
Viktualia Skrevet 16. oktober 2013 #14 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg mistenker at hvor bra eller dårlige negler man har er genetisk. Jeg har prøvd det meste fra diverse kosttilskudk til ymse kremer,oljer og lakker. Det er én lakk jeg opplever at faktisk gjør noe og det er denne: http://www.lookfantastic.com/nailtiques-protein-formula-2-plus-7ml/10302301.htm, men man må hele tiden bruke den eller gå over til et av de andre produktene etterhvert. Og i bunn og grunn er det ikke den helt revolusjonerende forskjellen Nå for tiden kan jeg ha så lange negler jeg har lyst til ved hjelp av gelelakk som jeg legger selv. Den gjør neglen sterkere og beskytter mot flising, men det er jo mest så lenge man har den på. Jeg bruker produktene fra Depend, de er helt OK. 1
Gjest Peanut Skrevet 16. oktober 2013 #15 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg bruker Trind Nail Balsam og Dior Abricot Crème nå. Førstnevnte flere ganger om dagen og sistnevnte om kvelden. Jeg har fått litt tørre negler grunnet stress så vil ha dem tilbake der de var.
Pinkee Skrevet 16. oktober 2013 #16 Skrevet 16. oktober 2013 B-vitamin, sink, neglebørste av naturhår+olivenolje, og ei god neglefil. Er min oppskrift på fine, sterke negler. Men, husk at neglen vokser innenfra, så det tar tid.
loffen Skrevet 16. oktober 2013 #17 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg har prøvd det B-vitaminrådet i årevis, og det funker hverken på hår eller negler. Jeg får i meg massevis av B-vitatminer gjennom kosten også, det gjør de fleste så fremt du ikke er vegetarianer! Jeg har nå brukt gellacken fra Depend siden Juli, og nå er mine negler sinnsykt lange! Så lange at det er kjempevanskelig å skrive på PC'n. Neglene blir litt tykkere med den lakken på, og da brekker de ikke. Dessuten sitter lakken i minst to uker, like blank og fin, og er superlett å legge, den er jo tørr med den gang. Smør neglebånd med negleolje også, det tilfører næring til neglen. 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #18 Skrevet 16. oktober 2013 Ølgjær. Neglene mine vokser synlig over natta bare dager etter at jeg har begynt på det. Smaker dritt, tho. Anonymous poster hash: 3bf90...92e
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #19 Skrevet 16. oktober 2013 Les det som står på denne bloggen, og følg de rådene som passer for deg og dine negler! Det eneste som har funket på mine flisete negler! Hun er skikkelig grundig og vitenskapelig og forklarer hva du trenger og hvorfor du trenger det. http://loodieloodieloodie.blogspot.no/ Anonymous poster hash: ed0b2...0b9 1
Slimproppen Skrevet 16. oktober 2013 #20 Skrevet 16. oktober 2013 Udo´s choice, flytende omega 3! Sterke negler, og ikke minst funker det mot tørr hud. Helt suverent! Også har det jo helsefordeler i tillegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå