Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min har "alt", sparer på alt og er veldig nøysom og spartansk.

I år får hun lysegrå kashmirvanter av meg, fra en skotsk produsent. Litt luksus, litt fornuftig :)

I tillegg får hun Mozartkuler, som hun synes er veldig eksklusivt. Jeg har aldri skjønt greia, men...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dab-radio. Og husk for all del, selv om hun er din bestemor, er hun 72 år gammel, og ikke 99.

• Liker 1
Skrevet

Herregud og fader! Hva slags forestillinger har du om bestemødre? At de er bortimot 100 år og gebrekkelige og skrøpelige? Jeg er selv både mormor og farmor, og hadde jeg fått noe slikt og ikke noe annet, hadde jeg blitt sur og lurt på om giverne kjente meg i det hele tatt.

I vår familie er ullundertøy populært i alle generasjoner, i spreke farger til fjellturer og hytteturer. Trenger ikke være en fornærmelse å gi det:-)

• Liker 5
Gjest Eurodice
Skrevet

I vår familie er ullundertøy populært i alle generasjoner, i spreke farger til fjellturer og hytteturer. Trenger ikke være en fornærmelse å gi det:-)

Jeg mener selvfølgelig ikke at det er en fornærmelse. Hvis man er et friluftsmenneske og friskus, er det sikkert midt i blinken :).

Skrevet

Jeg mener selvfølgelig ikke at det er en fornærmelse. Hvis man er et friluftsmenneske og friskus, er det sikkert midt i blinken :).

Eller eventuelt hvis man bare er en helt vanlig frossenpinn i 30-årene som meg ;)

• Liker 1
Skrevet

Du må unnskylde om du syntes jeg var krass. Det var ikke meningen. Jeg ble bare så satt ut. Jeg tenker på bestemødre til unge personer til å være i 50-60-årene :).

Trådstarter skriver jo at hennes bestemor er 72....

Og er man generelt "gammel nok" til å kjøpe egne gaver til sine besteforeldre, er de jo som (hoved)regel minst 65 og helt opp til 85. Var da ikke vits å overdrive slik du gjorde.

Anonymous poster hash: 27034...e67

Skrevet

Herregud og fader! Hva slags forestillinger har du om bestemødre? At de er bortimot 100 år og gebrekkelige og skrøpelige? Jeg er selv både mormor og farmor, og hadde jeg fått noe slikt og ikke noe annet, hadde jeg blitt sur og lurt på om giverne kjente meg i det hele tatt.

Du hadde blitt sur for å ikke få god nok gave hos barnebarna dine?

Anonymous poster hash: 27034...e67

• Liker 1
Skrevet

Du kan gi henne et gavekort med massasje på et spa.

Anonymous poster hash: 0cb3a...d9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...