Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke av de to burde en velge, hvorfor? Tenker på vognposer.

Anonymous poster hash: 981ab...7d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har både en Easygrowpose og en Voksi Classic, og foretrekker helt klart den fra Easygrow.

Har ikke erfaring med andre Voksi-poser, så det skal jeg ikke uttale meg om ;)

Grunnen til at jeg foretrekker Easygrow'en foran Voksi classic er at det er glidelås i førstnevnte. Det er mye mindre styr med å få lukket posen. Jeg synes også at forlenger-systemet på Easygrowposen er mye bedre.

Mine barn har holdt seg like varme i begge posene, så det er ikke noe ankepunkt mot voksi. Jeg synes bare Easygrowposen er mye mer praktisk og lett å håndtere.

Skrevet

Jeg gikk for Voksi City, og ikke classic - fordi City er mer fleksibel i hodestykket og lar seg snøre akkurat som Easygrow.

Classic fikk bedre testresultat på brannsikkerhet(easygrow fikk dårlig) - men cityen er jo ikke med i den testen.

Så av City og Easygrow vil jeg si det er hipp som happ da de begge er veldig gode - eneste er at muligens cityen er like brannsikker som classic uten at jeg er helt sikker på det......

Anonymous poster hash: f31fd...5be
Gjest Magdalene
Skrevet

Jeg gikk for Voksi City, og ikke classic - fordi City er mer fleksibel i hodestykket og lar seg snøre akkurat som Easygrow.

Classic fikk bedre testresultat på brannsikkerhet(easygrow fikk dårlig) - men cityen er jo ikke med i den testen.

Så av City og Easygrow vil jeg si det er hipp som happ da de begge er veldig gode - eneste er at muligens cityen er like brannsikker som classic uten at jeg er helt sikker på det......

Det med brann kan jo være greit å tenke på om man røyker F.eks, men for meg som ikke røyker, så ofrer jeg det ikke mange tankene.

Har EasyGrow og er veldig fornøyd.

Skrevet

Takk for innspill, tror der blir easygrow til vinteren da. Er det noen nettsider som er billige? (Tross frakt..).

Var på babyshop, der ligger de vel på rundt to tusen.

Skrevet

Eg gjekk for Easygrow fordi den tok litt mindre plass i vogna. Har høyrt positive ting om begge. Eigentleg hadde eg tenkt å gå for Voksi City, men så endte eg med Easygrow etter eg testa vognposen i bagen i vogna (Bugaboo). Den var litt nettere. Begge er dunposer, og eg trur begge kan vaskes (med mindre du kjøper den nye Voksi City med ull i underdelen...underdelen må renses), og begge er norskproduserte.

Skrevet

Kjøpte Easygrow sist veke på tilbod hos Babyshop til 1400kr, Voksi City var på tilbod til 100 kr meir.

Skrevet

Kjøpte Easygrow sist veke på tilbod hos Babyshop til 1400kr, Voksi City var på tilbod til 100 kr meir.

Satser på et sånt tilbud før vinteren, hehe..

Gjest pysepusen
Skrevet

Sjekk lilleprinsen.no - der kjøpte jeg min EasyGrow på tilbud.

Skrevet

Sjekk lilleprinsen.no - der kjøpte jeg min EasyGrow på tilbud.

Will do..

Skrevet

Hadde begge, solgte Voksi pga likte den ikke. Alt for stiv og vanskelig å få til å sitte godt rundt hodet. Easygrow er suveren.

Anonymous poster hash: b5d5d...0c3

Skrevet

Er et poeng at man presiserer forskjellene på Voksi city, classic og urban.

De har ulike egenskaper - og city kan snøres lunt rundt hodet i motsetning til urban.

Skrevet

Hdde vært city som hadde vært aktuell, men etter inspillene går jeg for easyGrow.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...