Miss-Grey Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg trenger egentlig en PC-veske, og denne har i tillegg masse praktiske rom, og ser hakket bedre ut enn de syntetiske standardmodellene. Jeg er veldig glad i å ha orden i sakene, så tenker det er greit med en veske der alt har sin plass. Det følger med en ganske bred skulderstropp, som får den til å se litt mindre "business" ut. Dessuten er den nedsatt fra 3500 kroner til 700 kroner, noe som gjør den veldig overkommelig i pris. Jeg er skeptisk til to ting: 1.) Fargekombinasjonen lys brun + sølvdetaljer. 2.) Om den passer for en student i begynnelsen/ midten av 20-åra. Jeg har også fagrelevant deltidsjobb, og lurer på om det ser ut som om jeg prøver alt for hardt hvis jeg tropper opp med denne over skulderen. Det skal sies at jeg har en veldig klassisk stil i utgangspunktet, er glad i ting med høy kvalitet og fint snitt.
Gjest Tigress Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Eg synest han var fin og dessutan høveleg!
Safiye Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 Fargekombinasjonen er ikke særlig heldig, hadde likt vesken mye bedre om den hadde vært litt mørkere. Men syntes den var fin, jeg. Ettersom det er satt ned så mye, syntes jeg du skal gå for det 1
Gjest Arch Skrevet 11. oktober 2013 #4 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg likte den, men synes fargen hadde vært finere om den var mørkere. 1
Miss-Grey Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2013 Takk for hjelpen! Jeg kjøpte vesken tidligere i dag, og er veldig fornøyd. Vesken er en del mørkere i virkeligheten enn på bildet, iallefall slik det vises på min PC-skjerm.
Isolde Skrevet 11. oktober 2013 #7 Skrevet 11. oktober 2013 Takk for hjelpen! Jeg kjøpte vesken tidligere i dag, og er veldig fornøyd. Vesken er en del mørkere i virkeligheten enn på bildet, iallefall slik det vises på min PC-skjerm. Hvor kjøpte du den? Den var fin 1
Miss-Grey Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter #8 Skrevet 11. oktober 2013 Hvor kjøpte du den? Den var fin Takk! Den ble kjøpt på veskebutikken på Glasmagasinet, men jeg tror det var den siste de hadde.
Tonka Skrevet 12. oktober 2013 #9 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg synes den er fæl... Men hvis det er en Claudio Ferrici-logo jeg skimter så har du kjøpt deg en veske som vil vare i mange år og som virkelig tåler å bli brukt. Veldig god kvalitet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå