Gå til innhold

Hvordan ble du sist kjent med noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelt sagt, hvordan traff du og ble kjent med noen sist?

Ble selv kjent med ei jeg plutselig delte skrivebord med ved å si "skal vi være venner?" :fnise: Ikke så sosialt snedig av meg, så jeg spør rett ut. Hva med dere andre? Hvordan blir dere kjent med folk?

Anonymous poster hash: 91302...594
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Via venner, veldig tilfeldig i grunn. Man merker hvem man kommer overens med, snakker kanskje litt på face, møtes og finner på ting. Så blir man kjent og evt. venner.

Skrevet

Enkelt sagt, hvordan traff du og ble kjent med noen sist?

Ble selv kjent med ei jeg plutselig delte skrivebord med ved å si "skal vi være venner?" :fnise: Ikke så sosialt snedig av meg, så jeg spør rett ut. Hva med dere andre? Hvordan blir dere kjent med folk?

Anonymous poster hash: 91302...594

Hehe, den likte jeg! 😊 Det var jo slik man gjorde på barneskolen, gøy at noen tør å gjøre det i voksen alder! 😊

Er ikke like lett å få nye venner i voksen alder, men jeg har fått noen ved å bli kjent med venners venner..

Skrevet

Tror det må ha vært i studiesammenheng, på lesesalen eller gjennom gruppearbeid.

Anonymous poster hash: 0b639...e7e
Skrevet

På skolen:)

Anonymous poster hash: e802e...651

Gjest Daenerys
Skrevet

Hm, på seminar på universitetet :) Gjorde oppgaver sammen, og ble veldig gode venninner :)

Skrevet

På vors hos en kompis. Kom veldig godt overens med ei av de som var der, så det endte med at vi dro ut på byen sammen :)

Skrevet

Hmm.. har kommet litt i prat med folk på trening. Men det har ikke kommet til vennskap enda.

Og blitt presentert for noen som virker hyggelig på lesesalen - men fortsatt bare bekjentskap.

Så siste gang jeg faktisk ble "venn" med noen, må bli i fadderuken i fjor - da ble vi en slags "gjeng" etterpå. Men noen jeg klikker bedre med enn andre i den gjengen. Noen virker altfor forskjellig fra meg, innadvendte og kjedelige. Så får se hvor mange vennskap det egentlig blir ut av dette studieoppholdet :P

Anonymous poster hash: 7bd56...c0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...