AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Forloveden min er opprinnelig fra India, men familien hennes flyttet hit da hun var to år gammel. Faren hennes jobber som allmennlege og moren som revisor. Familien hennes lever etter norsk kultur, de er hinduister, men praktiserer ikke noe særlig og de respekterer at kjæresten min heller ikke gjør det. Kjærsten min er altså som en helt vanlig norsk jente som studerer, bortsett fra at hun har en nydelig hudtone da. Vi har vært sammen siden 8.klasse og er nå 23 år og forlovet. På morssiden min av slekta er det en del høylytte tanter og onkler som ofte ikke tenker før de åpner munnen. Forrige helg var jeg og kjæresten min i et familieselskap hvor disse høylytte personene begynte å diskutere politikk og innvandring etter noen glass vin. Det kom noen ganske usakelige og drøye utsagn hvor de dro alle under en kam fra enkelte og til og med min egen mor ble med i diskusjonen. Jeg og kjæresten min satt rett ovenfor de mens de diskuterte dette. Hun bryr seg vanligvis ikke om slike ting, men hun har sagt i ettertid at hun synes det var leit at hennes fremtidige familie hadde så sterke følelser rundt dette. Da spsielt hennes kommende svigermor. Hun har alltid kommet godt overens med moren min, men hun begynte å lure på om det var ekte eller ikke hvis hun mente sånne ting. Jeg ble og litt skuffet over moren min som sa slike ting. Jeg vet hun har litt fremmedfrykt, men jeg trodde da hun hadde såpass vett til å ikke rope det ut i lokalet. Forloveden min har som sagt ikke brydd seg om slike ting før. Fremmede har faktisk kommet bort til oss for å si hva de mener om at vi er sammen. Hun har ikke brydd seg om, men dette gikk litt innpå henne. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, burde jeg snakke med moren min om det som skjedde eller bare la det ligge? Anonymous poster hash: af7ba...948