Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest crazycatlady
Skrevet

Hvem er Haley Christina?

Hilde Christina. En skjønnhetsblogger. Grusomt kvinnemenneske.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det at hun glemte norsken sin, skjedde jo like etter at hun flyttet. Husker jeg syntes det var så tåpelig å liksom lata som om hun ikke greide å snakke norsk skikkelig, etter så kort tid.

Har slektninger som har bodd i USA Siden de var unge å er nå godt opp i årene, men har ikke hørt noe om at de har glemt norsk fordi.

Sikkert bare for å gjøre seg til å fremstå som noe annet enn den hun er.

Anonymous poster hash: 8aa2a...aff
  • Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
  • Liker 1
Skrevet

Det at hun glemte norsken sin, skjedde jo like etter at hun flyttet. Husker jeg syntes det var så tåpelig å liksom lata som om hun ikke greide å snakke norsk skikkelig, etter så kort tid.

Har slektninger som har bodd i USA Siden de var unge å er nå godt opp i årene, men har ikke hørt noe om at de har glemt norsk fordi.

Sikkert bare for å gjøre seg til å fremstå som noe annet enn den hun er.

Kommer fra en person som helt tydelig ikke behersker norsk i det hele tatt...ironisk.

Anonymous poster hash: e4650...699

• Liker 1
Skrevet

Hun må bare kalle seg hva hun vil, men jeg har fått avsmak på hele bloggen hennes etter at det kom fram hvordan hun har oppført seg og behandlet unge fans på twitter og instagram. Synd, for jeg likte budskapet i hverdagsbloggen hennes godt, men det har jo ingenting å si når hun selv oppfører seg så bedritent på andre sosiale medier. Snakk om å være dobbeltmoralsk.

Ja, jeg forstår ikke at noen kan fortsette å lese bloggen hennes etter alt som har kommet fram den siste tiden. En voksenperson som mobber tenåringer, kommer med rasistiske utsagn og angriper utseende til småjenter, er ikke en person jeg på noen måte har lyst til å støtte. Hun er direkte ufyselig og svarer på en veldig frekk måte, en grusom person virker hun å være.

Anonymous poster hash: 86ce5...123

• Liker 2
Skrevet

Kommer fra en person som helt tydelig ikke behersker norsk i det hele tatt...ironisk.

Anonymous poster hash: e4650...699

Kanskje vedkommende ikke har norsk som morsmål, i motsetning til Hilde C. Små feil kan også oppstå når en skriver for fort\skriver på mobilen.

Anonymous poster hash: 86ce5...123

• Liker 4
Skrevet

Hun er en mobber.

Ja, det er hun. Men det er det sannelig flere her inne som oppfører seg som også. Lage en tråd hvor man diskuterer og dissekerer navnebyttet og språket til en person, er ikke det litt lavmål? Greit at hun er en offentlig person som stiller seg lagelig til for oppmerksomhet, greit at hun kommer med frekke utsagn, men HVOR er koblingen som gjør at dette gir fremmede rett til å komme med frekke kommentarer om hennes høyst personlige valg? For å si det slik; hadde HC laget et innlegg hvor hun skrev stygge ting om en leser som hadde byttet navn, ville mange av dere (med rette) hylt opp om mobbing. Men når en KG-bruker skriver stygge ting om HC sitt navnebytte, da er det greit? Nei,dette er barneskoleoppførsel, damer!

Anonymous poster hash: a3886...3ee

• Liker 2
Skrevet

Hva er gærent med navnet Haley? Kunne godt kalt datteren min det lissom. Jeg byttet selv etternavn da jeg bodde i England siden ingen klarte uttale det. Er slitsomt å konstant stave navnet sitt.

Anonymous poster hash: 5e046...5cf
Skrevet

Aldri hørt om henne før. Men skjønner godt hvorfor hun skiftet navn fra Hilde allefall. men i min mening er det mange penere navn en haley men ikke jeg som heter det så ikke noe som er veldig ille for meg.

Anonymous poster hash: 7aaa7...3f5
Skrevet

Merkelig det der, nordmenn i utlandet skifter navn fordi det er vanskelig å uttale. Hadde aldri falt meg inn å skifte navn selv om mange syntes mitt navn er vanskelig å uttale, har utenlandsk navn og bor i Norge...menmen

Anonymous poster hash: 34509...1de

Skrevet

Jeg hadde også byttet navn om jeg skulle bodd i utlandet resten av livet. Ingen uten for Skandinavia klarer å uttale navnet mitt riktig.

Ble ganske lei den: Hæ? Eller en forsøk på å si navnet, som ble et helt annet navn. Sluttet etterhvert å presentere meg med mitt norske navn, og hadde et "liksom navn" som jeg brukte i utlandet.

Skrevet

Hun gjør nok verre ting enn å bytte navn denne dama der ja!

• Liker 3
Skrevet

Har hun skrevet noe innlegg om navneskifte?

Anonymous poster hash: 29419...372
Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
  • Liker 5
Skrevet

Hilde kan vel ikke være det vanskeligste navnet å uttale i USA?

Skrevet

Hva mener du?

De uttaler I og E annerledes, så det blir Haildii og med tykk L. Hun ble kaldt Hilda husker jeg hun skrev.

Anonymous poster hash: 1c17d...271

• Liker 1
Skrevet

Det blir "Hilda" i beste tilfelle. Selv heter jeg Tuva og alle utenfor Skandinavia uttaler det "Too-vah" hvilket jeg personlig finner grisestygt. Bare små endringer kan gjøre at det føles som et helt annet navn, og det kan føles helt feil og ganske så jævlig. Ville ikke nølt et sekund med å bytte selv dersom jeg finner på å flytte utenlands.

Anonymous poster hash: cb28a...194

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...