Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger å tenker på en fyr jeg datet ... Jeg var akkurat kommet ut av et veldig sexuelt forhold, han var i midten av 30 årene og hadde kun vært m en jente -i 2mndr..,

Han var utrolig kjekk, muskuløs, men manglet totalt selvtillit ...

I starten var jeg helt over han , og han lå som et vettskremt barn... Etterhvert roet jeg meg når jeg forsto at han ikke var som exen...

Og til slutt gjorde jeg ingenting...

Han sa at det mest sexye han visste var kvinner som tok iniativ.. Men , det føltes liksom ikke helt slik ...

Håper jeg ikke har skadet han med å starte dristig... For så å ende opp m å ikke gjøre noe ...

Anonymous poster hash: 68cbc...9d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger å tenker på en fyr jeg datet ... Jeg var akkurat kommet ut av et veldig sexuelt forhold, han var i midten av 30 årene og hadde kun vært m en jente -i 2mndr..,

Han var utrolig kjekk, muskuløs, men manglet totalt selvtillit ...

I starten var jeg helt over han , og han lå som et vettskremt barn... Etterhvert roet jeg meg når jeg forsto at han ikke var som exen...

Og til slutt gjorde jeg ingenting...

Han sa at det mest sexye han visste var kvinner som tok iniativ.. Men , det føltes liksom ikke helt slik ...

Håper jeg ikke har skadet han med å starte dristig... For så å ende opp m å ikke gjøre noe ...

Anonymous poster hash: 68cbc...9d3

Veldig veldig mange menn opplever å mangle fullstendig draget som tenåringer, fordi de som f.eks 14-åringer prøver seg på den peneste jenta i klassen, som egentlig vil ha en på 18.

Gutter er seinere utviklet enn jenter, og forstår ikke helt at det er årsaken til at de ikke lykkes. Dette ordner seg sånn ca i 20-årsalderen, men det psykiske har satt sine spor , og kan henge med i mange, mange år.

Jeg tror det er dette som har hengt igjen med typen din. Du er trolig hans første store suksess, og det er nå han begynner å utvikle selvtillit. Jeg tror den kommer sigende. Kos han godt. Gi han komplimenter. Bruk tid og tålmodighet.

• Liker 1
Skrevet

Kjør på.. Han roer seg nok og får litt mer selvtilit, når han bli litt mere trygg på deg,

Han er sikkert en kjernekar bare han blir litt varmere i trøya :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...