Gå til innhold

Veps på balkongen

Klips

Anbefalte innlegg

Prøvde balkongen tidligere i dag, men den var full av veps! Dvs. bare en eller to av gangen, men nesten hele tiden. Skal selvfølgelig sjekke nøye etter bol, men hva om jeg ikke finner noe? Hva gjør jeg da? Kan det være at vepsen bare er skikkelig våryr i dag og liker å ha seg på folks balkonger, og har tenkt å gi seg med det i morgen, eller er det noe middel jeg kan bruke for å holde dem unna?

Klips, inne i dag :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnsdatter

Avis er fint! :sjarmor:

Jeg HATER veps. Hvis det er veps på balkongen min, så løper jeg hylende inn igjen og smeller igjen døra. Hvis den kommer etter, så går jeg over i killer-modus og jakter vepsen rundt i leiligheten til jeg får slått den paddeflat.

Sjekk etter bol, og spray innunder takmøne og andre steder hvor de kan tenkes å ha gjemt seg med radar eller et annet insektmiddel. Prøv å følge med dem og se om det er et spesielt sted de kommer fra.

Du behøver neppe å bekymre deg over at verandaen din har blitt Club4 for veps, for de har bare en dronning de også, og hun sitter hjemme og venter på at mannfolka skal komme til henne ( :tommelsmil: ). tar du henne, så tar du hele kolonien... Reine dataspillet det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...