AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg er kvinne 45 år med barn. Hva er deres erfaring? Hvor er det best å treffe seriøse hyggelige folk? Anonymous poster hash: 14bde...3fd
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 De to stedene virker ganske like så langt. Jeg har vært noen måneder på Match tidligere men valgte deretter Møteplassen fordi det var billigere. Jeg har en seriøs profil som ikke på noen måte kan mistolkes og har aktivert snuskfilteret (fjerner grove meldinger). Har fått nesten utelukkende positive og hyggelige meldinger både på Match og Møteplassen. Det er mange playere og raringer der...,særlig på Møteplassen synes jeg,men det finner man vel overalt. Det er etter min mening mange hyggelige menn på Møteplassen,og mange i 40-årene med barn fra før av. Skal snart prøve Match igjen,da jeg synes menn der er penere og utvalget er enda større;) Anonymous poster hash: 9b94c...88a
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg har ikke prøvd Match, men har vært på Møteplassen nesten et år uten å ha noe særlig kontakt med noen. Veldig mange meldinger, besøkende osv, men absolutt ingen sortering. Blir så mye rart etter hvert at man slutter å reflektere, bare ser på dem og går videre. Har ikke sett en eneste interessant type og det er veldig spesielt synes jeg! Har mer hell med Sukker, men det er nok fordi det er dit målgruppen min søker (Oslo-menn 30+). Hvor dine finnes må noen andre svare på. Tror det varierer veldig med aldersgruppe og bosted. Uansett: lykke til! :-)Anonymous poster hash: ce6de...263
Teeny Skrevet 11. oktober 2013 #4 Skrevet 11. oktober 2013 Traff mannen i mitt liv på match jeg Det er vel eneste datingsiden jeg har prøvd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå