AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 jeg skal på date imorgen og vi skal på kino. fik tidligere idag vite at venninna mi skal også på samme filmen. hun visste ikke at jeg hadde denne daten imorgen. what to do? jeg vil ikke være i samme kinosal som hun på denne daten. har jo fortalt en god del om denne guten og hvordan jeg føler det til henne.. føler det blir pinlig. stine Anonymous poster hash: 1ad1d...f93
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Gjør det noe da, egentlig? Jeg møtte tilfeldigvis et par ikke så veldig nære venninner av meg da jeg var på kino med en jeg datet. Litt småklønete da jeg presenterte ham for dem, for vi var jo ikke et par på den tiden, og de visste ikke at det var slutt med meg og ekskjæresten (det hadde skjedd nesten et år tidligere), men ikke noe problem, liksom... Anonymous poster hash: 1db7b...95a
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Hjelpes.. Du virker ikke helt moden nok for dating. 2
skyflakes Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Det er ingenting å bry seg om. Er du utenfor husets fire vegger, må du regne med at du en eller annen gang møter på noen du kjenner, på date eller ei.
Gjest Awzm me Skrevet 10. oktober 2013 #5 Skrevet 10. oktober 2013 Dere skal sitte i en kinosal, ikke snakke, i verstefall hviske litt til hverandre, tror ikke venninnen din kommer til å legge merke til alt dere gjør om hun sitter et annet sted i salen.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #6 Skrevet 10. oktober 2013 Dere skal sitte i en kinosal, ikke snakke, i verstefall hviske litt til hverandre, tror ikke venninnen din kommer til å legge merke til alt dere gjør om hun sitter et annet sted i salen. Det er en liten kinosal.. redd for å havne på rada foran liksom Anonymous poster hash: 1ad1d...f93
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2013 #7 Skrevet 10. oktober 2013 Det er en liten kinosal.. redd for å havne på rada foran liksom Anonymous poster hash: 1ad1d...f93 Og hvor hen er problemet? 1
Gjest suphadupha Skrevet 10. oktober 2013 #8 Skrevet 10. oktober 2013 Løsning: vær tidlig ute, og kjøp billetter på bakerste rad dersom det er nummererte seter. Hvis unummerert, sett dere bakerst allikevel.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #9 Skrevet 10. oktober 2013 Hvis du har snakket så mye med venninnen din om ham, kan dere ikke avtale at hun setter seg lenger fram og at dere ikke snakker med hverandre der? Hun skjønner sikkert det! Tanker om hva som kan skje er forresten nesten alltid verre en virkeligheten!Anonymous poster hash: 70935...b6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå