Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er nå i en situasjon der min tidligere kjæreste gjorde det slutt med meg på grunn av en annen. Holdte forholdt skjult en stund før hun gjorde det slutt. Vi hadde en langt og fint forholdt, jeg prøvde å være grei mot henne slik at vi kunne være venner.

Nå har det gått en stund og nå angrer hun og funnet ut at jeg er den rette for henne. Jeg elsker henne, og vil gjerne start på nytt til sommeren, har sagt jeg må være litt alene nå. Jeg er redd for hvordan jeg vil takle det hun gjorde mot meg, jeg vil at vi skal ha det fint og ikke mer vondt. Jeg har ikke hadde noe forholdt i mellom tiden ingen kontakt med andre fordi jeg ikke følte for det eller lyst.

Trenger noen råd, er det mulig å start på nytt og glemme det som har skjedd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Starte på nytt "til sommeren"??? Har du satt en dato? Siste helgen i juni er jo hyggelig? Hør med henne om det passer å starte på nytt den helgen eller om dere kanskje skal vente til helgen etter.

Beklager sarkasmen, men er det slik man tidfester "oppstart" og "avslutning" på forhold?

Enten så er man vel sammen eller så er man det ikke. Det er neppe noe man planlegger frem i tid. Vil dere begge være sammen nå, så er dere vel sammen - men du trenger litt tid alene...i forholdet... eller?

Har hun sagt seg villig til å vente "til sommeren"??

Føler du presset, så må du bare kommunisere det. Så må dere jobbe med tilliten og se om forholdet fungerer etterhvert...

Kjærligheten kan glemme det meste.

Skrevet

I ett forhold, er en av de viktigste tingene å stole på hverandre!

Klarer du å stole på henne etter det hun har gjort? Det kan jeg faktisk ikke tenke meg at du kan!

Tenkt deg GODT om "gjest"!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...