AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Må visst krysse av for anonym på denne... Her er saken: Jeg hadde et slags av på kjæreste/venn/knullekompis forhold i 2-3 år med en mann. La oss kalle han Per. Per er en idiot med store bokstaver. Borderline psykopat og virkelig en slemming. Ikke bare mot meg, rekken av damer er uvanlig lang, for å si det sånn. Dette "forholdet" er nå slutt, og alle følelser er borte. Bortsett fra at jeg faktisk syns litt synd på han. Han er egentlig en ensom ulv, få venner, og han må skryte av seg selv og tråkke på andre for å føle seg bra. Men det er en annen sak. Han har en "god" kompis som jeg har falt litt for. Han traff jeg gjennom Per, og vi treffes av og til på fester eller ute på byen. Vi havner alltid sammen, sittende og prate og kose oss. Denne kompisen har fortalt Per at han er interessert i meg. Dette fikk jeg vite av Per, da han ringte meg om natten (full) og fortalte det, og sa i tillegg at han regnet med at jeg holdt meg unna hans kompiser, og at vi uansett hadde vært et utrolig dårlig par. Kan også fortelle at Per er sykelig sjalu, og har prøvd å skremme vekk flere gutter han har sett meg ute sammen med. Anyway... Kan jeg prøve meg på kompisen? Jeg vet at han aldri kommer til å kontakte meg (vi har ikke hverandres tlfnr, han er ikke på fb). Han er litt sjenert på sånne ting. Men jeg tenkte kanskje å snakke ut med han, og fortelle litt hva jeg føler for han neste gang vi treffes ute, så kan han velge selv. Jeg føler ikke at jeg skylder Per å ta hensyn til hans sjalusi. Dette er det i tilfelle kompisen hans som må tenke over, eller? Hva tenker dere om situasjonen? Holde meg unna, eller prøve meg? Anonymous poster hash: 9cbe2...b6c
@Maja Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Tenker det er kompisen som må finne ut om han vil vette vennskapet på spill. Men ville kanskje ikkje tatt den praten ute på byn, kanskje heller foreslå å møtes ein gang de kan snakke litt meir uforstyrra?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #4 Skrevet 11. oktober 2013 En uskreven regel er ikke å legge an på exens venn-/inne. Hvis exen er som du beskriver psykopat, hadde jeg fryktet for min egen sikkerhet. Han kommer garantert til å klikke. La være! Anonymous poster hash: 50b0e...5ca 2
Gjest Raindrops Skrevet 11. oktober 2013 #5 Skrevet 11. oktober 2013 Ser ikke noe problem fra din side, du skylder han ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå