Gå til innhold

Vanntette fotposer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvem som selger vanntette fotposer som puster?

Har noen fra NameIt og Ce'la'vi, men de tar inn vann i sømmene.

Anonymous poster hash: c9e03...951
Videoannonse
Annonse
Gjest Arbeider
Skrevet (endret)

Hvor mye merker man at fotposene puster? Spør fordi jeg har lyst på selv.

Endret av Arbeider
Skrevet

Stonz? (.no)

Skrevet

Stonz? (.no)

Har du erfaring med Stonz? Gutten vår går ikke enda, fungerer de både til barn som krabber og går? Og er de noenlunde vanntette tro?

Skrevet

Har du erfaring med Stonz? Gutten vår går ikke enda, fungerer de både til barn som krabber og går? Og er de noenlunde vanntette tro?

Vi har stonz til minstejenta, men har nettopp begynt å bruke dem. De skal være vanntette, men det skal vel alle sånne fotposer være?

Jeg vet ihvertfall at de henger mye bedre på foten enn de vi hadde fra NameIt til størstejenta. De har også en type "såle" så jeg tør påstå at de er like bra til barn som krabber og går, uten at jeg har personlig erfaring med akkurat det ennå. Men jeg planlegger å bruke disse på minsten når hun begynner i bhg i januar. Da er hun 1 år og det er heller tvilsomt at hun går da.

Skrevet

Vi har stonz til minstejenta, men har nettopp begynt å bruke dem. De skal være vanntette, men det skal vel alle sånne fotposer være?

Jeg vet ihvertfall at de henger mye bedre på foten enn de vi hadde fra NameIt til størstejenta. De har også en type "såle" så jeg tør påstå at de er like bra til barn som krabber og går, uten at jeg har personlig erfaring med akkurat det ennå. Men jeg planlegger å bruke disse på minsten når hun begynner i bhg i januar. Da er hun 1 år og det er heller tvilsomt at hun går da.

Vi har flere typer, og de fra f.eks Lindex er kun varme, ikke vanntette. De andre utgir seg for å være vanntette, men tar inn vann i sømmene. Spørs om vi må teste ut Stonz :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...